اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

رسانه‌ها مقابل کارشکنی‌های استکبار تولید محتوا داشته باشند/ اینترنت ملی هنوز محقق نشد

رسانه‌ها مقابل کارشکنی‌های استکبار تولید محتوا داشته باشند/ اینترنت ملی هنوز محقق نشد
محمدباقر محمدی با بیان اینکه فعالان رسانه‌ای باید در مواجه با کارشکنی‌های استکبار تولید محتوا داشته باشند، گفت: باید اینترنت ملی داشته باشیم؛ این خواست مقام معظم رهبری بوده اما هنوز محقق نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح امروز در نشست با مسئول سازمان بسیج اقشار و مهندسین سپاه کربلا، رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و خبرنگاران استان که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج رسانه انجام شد، با اشاره به اینکه ما انسان ها نیاز به پیام رسانی داریم، اظهار کرد : پیام رسانی هدف نیست بلکه وسیله و مقدمه ای برای اطلاعات بیشتر از واقعیت ها برای انتخاب بهتر و درست است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه قدرت تحلیل مسائل و بصیرت انسان ها باید تقویت شود، افزود: برای تحلیل درست باید اطلاعات بیشتری داشتیه باشیم و رسانه یکی از مهمترین ابزارها برای کسب اطلاعات است.

,

وی با بیان اینکه رسانه باید زیبایی ها و زشتی ها را اطلاع رسانی کند تا نقاط ضعف مرتفع و نقاط مثبت تقویت شود، گفت: متاسفانه رسانه در سلطه یک مافیای جهانی قرار دارد و خبرگزاری های مهم را در اختیار گرفتند و منابع اصلی را مدیریت می کنند.

,

محمدی لائینی با بیان اینکه سرور های اینترنتی در اختیار نظام سلطه قرار دارد و به نحو نادرستی اطلاعات که خودشان قبول ندارند را حذف و در اطلاع رسانی به مردم سیاه نمایی می کنند، افزود: در همین سالگرد سردار قاسم سلیمانی به خوبی کارشکنی استکبار را مشاهده کردیم.

,

وی با بیان اینکه فعالان رسانه ای باید در مواجه با این کارشکنی های استکبار تولید محتوا داشته باشند، گفت: باید اینترنت ملی داشته باشیم. این خواست مقام معظم رهبری بوده اما هنوز محقق نشده است.

,

امام جمعه ساری به جنگ نرم دشمن اشاره و بیان کرد: ما برای مقابله با این توطئه دشمنان اسلام و انقلاب باید با پیوست رسانه ای فعالیت کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه رسانه باید در راستای جلب اعتماد مردم کشور و دنیا فعالیت کند، گفت: اسکتبار با پیشرفت تکنولوژی در حوزه رسانه درصدد دروغ افکنی و سانسور اخبار است.

,

محمدی لائینی با تاکید براینکه اگر به نخبگان میدان دهیم می هیم در جنگ رسانه ای هم پیروز میدان باشیم، افزود: باور نخبگان از مهمترین رموز موفقیت است.

,

وی با بیان اینکه بسیج رسانه بسیار مهم و نقش آفرین است، اظهار کرد: بسیج باید تمامی اصحاب رسانه را جامعه هدف و مخاطب خود بداند.

,

محمدی لائینی با بیان اینکه بسیج رسانه باید تمامی اصحاب رسانه استان را به انصاف دعوت کند، گفت: بسیج رسانه باید در صدد رشد فضایل اخلاقی در حوزه خبر و رسانه باشد.

,

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه گاهی بعضی از واقعیت هایی که راست است را نباید بیان کرد، اذعان کرد: گاهی برخی واقعیت ها باید محرمانه بماند.شفاف سازی مهم است اما برخی از موارد اسرار داخلی کشور است و نباید اطلاع رسانی شود.تحقق این مهم نیازمند بلوغ فکری است.

,

محمدی لائینی با بیان اینکه با رسانه ها باید مطابق آئین نامه ها و ضوابط اداری رفتار شود، گفت: تشویق رسانه مهم است.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه