اخبار داغ

آبونمان ۶۰۰هزار تومانی برای توقف خودرو؛

پارکینگ‌های سرگردنه

پارکینگ‌های سرگردنه
این روزها اغلب هزینه‌های ورودی به پارکینگ‌ها به چند برابر نرخ‌های قبلی رسیده و هزینه‌های گزافی را به مردم تحمیل می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تبریز بیدار، اگر برای انجام امور اداری یا خرید راهی نقاط مرکزی تبریز شده باشید، حتما با مشکل جای پارک روبرو می شوید و به ناچار به استفاده از خدمات پارکینگ‌ها رو می آورید و در نهایت نیز با پرداخت هزینه‌های بالا از رفت‌وآمد با وسیله نقلیه شخصی پشیمان خواهید شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تبریز بیدار,

این روزها اغلب هزینه‌های ورودی به پارکینگ‌ها به چند برابر نرخ‌های قبلی رسیده و هزینه‌های گزافی را به مردم تحمیل می‌کند و مشتریان هم از کم و کیف و نحوه محاسبه و دریافت مبالغ هزینه پارکینگ‌های خودرو  اطلاع آنچنانی ندارند.

,

شهروند تبریزی در گفت‌وگو با خبرنگار تبریزبیدار با انتقاد از افزایش بی سابقه نرخ پارکینگ های عمومی سطح شهر می گوید: در یک پارکینگ طبقاتی آبونمان ماهیانه ۲۵۰هزار تومانی را به یکباره ۶۰۰هزار تومان کرده اند.

, تبریزبیدار ,

وی می افزاید: مگر چه خبر است که اینگونه گران شده؟

,

شهروند دیگری در همین باره به ما می گوید: آیا در این شهر مسئولی نیست که پارکینگ‌ها اینطور آزادانه جولان می دهند؟

,

وی ادامه می دهد: متولیان پارکینگ در پاسخ به اعتراض ما می گویند همینی که هست اگر نمی خواهید بروید جای دیگر!

,

این در حالی است که دست‌اندرکاران مدیریت شهری از کمبود پارکینگ و جای پارک در محله‌های تبریز خبر می‌دهند. با این شرایط برای استفاده از خودروی شخصی برای تردد در مناطق شهری علاوه بر هزینه‌های جانبی تعمیر و نگهداری، طرح ترافیک و جرایم رانندگی، باید هزینه‌های استفاده از  پارکینگ‌ها نیز پرداخت شود که با بار مالی قابل توجهی خواهد داشت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه