اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخه:

حاج قاسم تکلیف را در تبعیت محض از ولی فقیه می‌دانست

حاج قاسم تکلیف را در تبعیت محض از ولی فقیه می‌دانست
حجت الاسلام حسین ابوالقاسمی گفت: تبعیت از امام امروز جامعه که سردمدار تمدن نوین اسلامی است، توحید عملی از شاخص های مکتب شهید سلیمانی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام حسین ابوالقاسمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخه در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با شخصیت برجسته سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تعریف مکتب  به عنوان  مجموعه ای از اندیشه ها و افکار یک فرد که در سایر افراد نفوذ پیدا می کند، گفت: منش و سلوک و طرز تفکر شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب جاودانه باقی خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

ابوالقاسمی در ادامه اذعان کرد: اوج عزت و اقتدار سردار دلها در میان مردم جهان به دلیل درجه ای است که خداوند متعال به دلیل اخلاص بالای حاج قاسم به وی عطا کرده است.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه اگر به شاخص ها تمسک بجوییم در قطار مکتب سردار بزرگ اسلام قرار خواهیم گرفت، افزود: تبعیت از فرمول های ناب اسلام، تبعیت از امام خمینی(ره)، تبعیت از امام امروز جامعه که سردمدارن تمدن نوین اسلامی است، و توحید عملی از شاخص های مکتب شهید سلیمانی است.

,

وی با بیان اینکه حاج قاسم خود را به عنوان سرباز ولایت معرفی و همواره در خدمت ولایت بود اذعان کرد: برخی افراد همانند انصاری هستند که همواره یارو یاور رهبری هستند ودر کنار او قرار دارند و حاج قاسم نیز مصداق واقعی این دسته از افراد است.

,

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سرخه خلا مهم و بسیاربزرگ در جامعه امروز عدم توجه به موقعیت شناسی است وباید این مهم در جامعه آموزش داده شود تا همگان بر این مهم واقف شوند که مقام امامت جامعه از مهم ترین مقام ها است و وظیفه هر انسانی  الگوگیری و تبعیت از این مقام است.

,

ابوالقاسمی با ذکر اینکه شهید سلیمانی علاوه بر تبعیت از اندیشه‌های امامین انقلاب پیرو اسلام ناب محمدی هم بود، ادامه داد: حاج قاسم اهل توسل و خطرپذیر بود و همچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند برای پیشرفت محور مقاومت صدها بار خود را در معرض سخت‌ترین خطرها و شهادت قرار داده بود.

,

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی آسیب دیدن و جراحت برداشتن خود را روا می‌دید؛ اما حاضر نبود که هیچ‌گونه گزندی به جایگاه رهبری در جامعه اسلامی وارد شود و همواره در این مسیر هم جنگید و تلاش کرد.

,

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سرخه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وحشت دشمنان از شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان مستکبران از این شهادت و جهانی شدن نام و منش سردار دل‌ها وحشت کرده‌اند؛ چرا که همه اقدامات شهید سلیمانی بااخلاص و صداقت همراه بود و چون مخلصانه برا خدا کار می‌کرد، همه اقداماتش برکت داشت.

,

وی افزود: امروز دشمن در جبهه فرهنگی و از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی تلاش می‌کند تا صفحات مربوط به شهید سلیمانی را مسدود کند،چون از اسم شهید سلیمانی هم می‌ترسند و وظیفه ما این است که در این حوزه منفعل عمل نکرده و با تمام امکانات خود در این جنگ رسانه‌ای وارد شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه