اخبار داغ

فرماندار رشتخوار:

افزایش سرعت دوبانده‌ شدن محور تربت‌ حیدریه، خواف نیازمند همکاری همه‌جانبه است

افزایش سرعت دوبانده‌ شدن محور تربت‌ حیدریه، خواف نیازمند همکاری همه‌جانبه است
باهوش گفت: یکی از مشکلات فعلی در رشتخوار بحث دوبانده شدن محور تربت حیدریه، رشتخوار و خواف است، که فعالیت کندی دارد، امیداست با پیگیری‌ها و اقدامات همه جانبه مسئولان این مشکل مرتفع و مردم عزیز شاهد به نتیجه رسیدن اقدامات مسئولان در دولت انقلابی باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حسین باهوش فرماندار رشتخوار صبح امروز در دیدار با مسئولان دفاتر ارتباطات مردمی نماینده مجلس در رشتخوار گفت: یکی از پتانسیل ها و ظرفیت هایی که می تواند باعث رفع مشکلات شهرستان باشد،  تعامل، همدلی و استفاده از خرد جمعی در پیشبرد اهداف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

باهوش با تقدیر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در ادامه بیان کرد: دکتر احمدپور بسیار توانمند و با قدرت امروز در جهت برطرف شدن نیازهای و مشکلات شهرستان کارها را دنبال می کند و در رابطه با مسائل مختلف بسیار دغدغه مندانه وارد عمل می شوند.

وی در ادامه با تاکید بر حرکت مثبت و رو به جلو مسئولان انقلابی در شایط کنونی اذعان داشت: کار کردن در این شرایط اقتصادی، امروز بسیار دشوار است و دولت محترم آیت لله رئیسی با هنر خود در این شرایط جلوی رشد شتاب زده تورم و قیمت ها را گرفته و با قدرت با بیماری کرونا مقابله کرده است.

باهوش با اشاره به اینکه امروز مسئولان کمر همت را برای رفع مشکلات بسته اند، یادور شد: تلاش می کنیم به سمت امید آفرینی در مردم حرکت کنیم و جلوی ریزش های اجتماعی را بگیریم، زیرا رویکرد دولت و نظام انقلابی این است، که به سمت رفع مشکلات مردم برود و جلوی نارضایتی های عمومی را بگیرد.

فرماندار رشتخوار در ادامه تاکید کرد: ما به کادرسازی نیروهای انقلابی معتقدیم و در این راستا از خرد جمعی افراد فعال و توانمند در پست های مدیریتی استفاده خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به خواسته بحق مردم رشتخوار در رابطه با تسریع در روند احداث مسیر کمربندی رشتخوار_تربت حیدریه، خواف، اذعان داشت: یکی از مشکلات فعلی شهرستان بحث دوبانده شدن محور تربت حیدریه، رشتخوار و خواف است که فعالیت کندی دارد و امیداست با پیگیری ها و اقدامات نماینده محترم این مشکل مرتفع گردد تا مردم عزیز شاهد به نتیجه رسیدن اقدامات مسئولان دولت انقلابی باشند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه