اخبار داغ

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره):

اختصاص ۱۰هزار میلیارد تسهیلات اشتغال مددجویی/ ۳۰ هزار جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه شد

اختصاص ۱۰هزار میلیارد تسهیلات اشتغال مددجویی/ ۳۰ هزار جهیزیه برای نوعروسان نیازمند تهیه شد
خدرویسی گفت: ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات اشتغال مددجویی در نظر گرفته شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حسین خدرویسی ظهر امروز در مراسم افتتاح ۵۰۰ واحد مسکونی و کلنگ زنی ۳۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه، اظهارداشت: خوشحالم که امروز در استان لرستان هستیم، استانی که همواره در مقاطع مختلف افتخار ایران اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: یکی از عرصه هایی که سپاه همیشه رسیدگی به آن را مدنظر دارد، مددجویان است که در سراسر کشور از خدمات سپاه از دورترین روستاها تا شهرها بهره می برند.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره) تصریح کرد: در کشور دو میلیون و ۲۵۰ هزار خانوار با جمعیت پنج میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد ۱۰۵ هزار خانوار با جمعیت ۲۱۵ هزار نفر مربوط به استان لرستان است و در رزمایش پالایش آمار مددجویی و شناسایی نیازمندان، این استان مقام اول کشور را دارد.

,

خدرویسی عنوان کرد: در کمیته امداد ۱۲۰ خدمت تعریف شده که در حوزه فرهنگی، مذهبی، تحصیلی، بهداشتی، درمانی، مسکن و اشتغال می باشد و به‌عنوان یکی از خدمات برجسته امداد، موضوع مسکن است که به خانواده هویت می دهد و امسال ۵۰ هزار واحد مسکونی در حال اجرا در شهرها و روستا می باشد، همچنین ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغال در نظر گرفته شده است.

,

وی بیان کرد: برای استان لرستان ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار در بحث تسهیلات اشتغال در نظر گرفته شده که در این راستا چهار هزار شغل با اعتبار ۱۵۵ میلیارد تومان ایجاد شده است.

,

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام(ره) خاطرنشان کرد: تلاش می شود بحث مسکن این استان تا یکی دو سال آینده به اتمام برسانیم و سایر نیازمندی ها هم اینگونه است که اگر هزار قلم کولر به استان دادند، همین اندازه وسایل گرمایشی نیز اهدا شود.

,

خدرویسی گفت: امسال در کشور ۳۰ هزار فقره جهیزیه با ۶۰۰ میلیارد تومان خریداری شده و ۱۵۰ هزار کالای مورد نیاز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کردیم که در اختیار مددجویان قرار گیرد.

,

وی اظهار داشت: کمیته امداد هر ماه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مستمری پرداخت می کند و ارائه خدمات مد نظر ماست به طوری که در حوادثی مانند سیل و زلزله، اولین قشری که صاحب مسکن و لوازم مسکن می شوند، مددجویان هستند و با هماهنگی و برنامه ریزی امیدواریم بتوانیم با همکاری سپاه، نقاط محروم به برخودار تبدیل شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه