اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان اعلام کرد؛

۲۴ هزار تقاضا در طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی ثبت شد/ بجنورد و شیروان بیشترین ثبت نام‌ها را داشتند

۲۴ هزار تقاضا در طرح نهضت ملی مسکن خراسان شمالی ثبت شد/ بجنورد و شیروان بیشترین ثبت نام‌ها را داشتند
قاسم قاسمی از ثبت نام بیش از ۲۴ هزار نفر در فراخوان مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن در استان خبر داد و گفت: بیشترین ثبت نام مربوط به شهر بجنورد با ۱۰۶۸۵ نفر و کمترین ثبت نام مربوط به شهر تیتکانلو با ۵۸ نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصراترک اظهار داشت: با اتمام مهلت ثبت نام مرحله اول طرح نهضت ملی مسکن در ۱۵ دیماه،  ۲۴ هزار و ۴۶۹ نفر در این طرح ثبت نام اولیه خود را انجام داده اند.

وی به جزئیات ثبت نام در شهرهای استان اشاره کرد و افزود: بیشترین ثبت نام مربوط به شهر بجنورد با ۱۰ هزار و ۶۸۵ نفر و کمترین ثبت نام مربوط به شهر تیتکانلو با ۵۸ نفر است.

قاسمی اضافه کرد: در آشخانه دو هزار و ۹۶۹ نفر، اسفراین سه هزار و ۵۸۷ نفر، ایور ۱۶۵ نفر، بجنورد ۱۰ هزار و ۶۸۵ نفر، تیتکانلو ۵۸ نفر، جاجرم یک هزار و ۸۶۱ نفر، درق ۳۰۶ نفر، راز ۱۵۶ نفر، شیروان سه هزار و ۸۸۲ نفر و گرمه ۸۰۰ نفر نسبت به ثبت نام اولیه خود در طرح نهضت ملی مسکن در استان اقدام کرده اند.

وی تصریح کرد: در خصوص ثبت نام از افراد مجرد، ثبت‌نام مجردان مرد بالای ۲۳ سال شرایطی دارد که  پس از اعلام توسط وزارت راه و شهرسازی اعلام خواهد شد و این دسته از متقاضیان باید به آن توجه داشته باشند.

گفتنی است، مجردها به شرط تنظیم تعهد نامه محضری برای ارائه عقد نامه در هنگام واگذاری واحد مسکونی می‌توانند در طرح نهضت ملی مسکن بعد از ابلاغ نهایی دستورالعمل، ثبت‌نام کنند. مطابق متن پیشنهادی برای ابلاغ در صورتی که در هنگام واگذاری به تعهد ازدواج عمل نکنند، قرارداد واگذاری واحد فسخ می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک ,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه