اخبار داغ

مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان مطرح کرد؛

قابل دریافت بودن ۱۸ هزار شبکه بیگانه در فضای ایران

قابل دریافت بودن ۱۸ هزار شبکه بیگانه در فضای ایران
محسن لطیفی، مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان گفت: در حال حاضر ۳۰۰ ماهواره با هزاران شبکه تلویزیونی فعالیت می‌کنند که ۱۸ هزار شبکه در فضای ایران قابل دریافت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن لطیفی امروز در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر زنجان، اظهار داشت: رسانه دارای جایگاه ویژه‌ای در دنیای امروز بوده و در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان تاثیرگذار هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه فرهنگ زیربنای توسعه است اما در عمل جایگاهی برای فرهنگ پیش‌بینی نشده است، افزود: در طی دولت گذشته نیز به جایگاه فرهنگ از نظر بودجه‌ای توجهی نشد که ضروری است به این امر در دولت جدید توجه شود.
,
 
,
این مسئول بزرگترین رسانه را در نظام بین‌الملل قرآن عنوان کرد و افزود: انبیای الهی خودشان رسانه بوده و به مردم جامعه آگاهی بخشی می‌کردند.
,
 
,
مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان با اشاره به نقش رسانه‌های بیگانه برای ایجاد نا امیدی و یاس در جامعه، بیان داشت: رسانه‌های بیگانه تلاش می‌کنند بذر ناامیدی را در جامعه پاشیده و حتی خدمات نظام را به زیر سئوال ببرند.
,
 
,
لطیفی خاطرنشان کرد: دشمن در حالی که شهدایی همچون شهید سلیمانی به شهادت رسیدند، با ابزار رسانه‌ای دلسوز مسافران هواپیمای اوکراینی شده و حتی برای آنها مراسم ختم برگزار کردند.
,
 
,
وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تزلزل بنیان خانواده ایرانی است و برای از بین بردن بنیان خانواده برنامه‌ریزی می‌کند، ادامه داد: دشمن به دنبال افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایرانی است.
,
 
,
این مسئول یادآور شد: علیرغم همه توطئه‌های دشمنان این روزها خواهد گذشت و اعمال و قلم ماندگار خواهد بود و ما روزی برای این قلم‌ها پاسخ خواهیم داد.
,
 
,
مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان تصریح کرد: مراقب قلم‌های خود باشیم که عزت ما در گرو همین قلم‌هاست و باید در بارگاه الهی پاسخگوی اعمال خود باشیم.
,
 
,
لطیفی یادآور شد: برخی از اصحاب رسانه استان در حد بسیار محقرانه زندگی می‌کنند اما این نباید این موضوع باعث شود که رسالت رسانه زیر سئوال برود و عزت نفس رسانه باید به این بی‌مهری‌ها غلبه کند.
,
 
,
وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی حتی ستون خیمه انقلاب را تخریب می‌کنند، افزود: در حال حاضر ۳۰۰ ماهواره با هزاران شبکه تلویزیونی فعالیت می‌کنند که ۱۸ هزار شبکه در فضای ایران قابل دریافت است.
,
 
,
این مسئول گفت: دشمن امروز برعلیه زندگی، خانواده و سبک زندگی ایرانی و اسلامی برنامه‌ریزی می‌کند که باید مراقب توطئه‌های دشمنان بود.
,
 
,
مدیرکل صدا و سیما مرکز زنجان ادامه داد: رسانه‌ها وظیفه سخت و سنگینی برعهده دارند اما باید با غیرت دینی همچنانکه که شهدایی همچون شهید حججی با همین غیرت دینی وارد سوریه شدند، در صحنه جنگ با دشمن حاضر بود.
,
 
,
لطیفی با بیان اینکه 150 شبکه رادیویی و تلویزیونی با حداقل‌ها در کشور و برای رضای الهی و انقلاب قلم می‌زنند، افزود: اجازه ندهیم قلم‌ها به روغن برخی‌ها آلوده شود چرا که عزت ما در گرو قلم‌های صادق است.
,
 
,
وی با اشاره به ویژگی‌های بارز ابوذر به عنوان یار اسلام، گفت: ابوذر در راستگویی، دانش، حکمت، تفکر و اندیشیدن و فروتنی سرآمد بود که ضروری است اصحاب رسانه به این ویژگی‌ها مجهز بوده و آفندی عملی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه