اخبار داغ

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی:

هدفگذاری دولت مهار تورم است/پیش بینی رشد ۷.۲ درصدی استان مرکزی در لایحه بودجه سال آینده

هدفگذاری دولت مهار تورم است/پیش بینی رشد ۷.۲ درصدی استان مرکزی در لایحه بودجه سال آینده
میرزاخانی با اشاره به اینکه دولت در شرایطی قرار دارد که هدفگذاری آن مهار تورم است بیان کرد: امید داریم همچنان که دولت در مهار کرونا موفق عمل کرد در حوزه تورم هم بتوان دستورالعمل های خوبی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حسن میرزاخانی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان مرکزی گفت: جذب تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ امری ضروری است و نیاز است بانک های عامل در این خصوص پیگیری لازم را داشته باشند و همچنین کمیته امداد و بهزیستی نیز در معرفی افراد برای این مهم تسریع کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

میرزاخانی اظهار کرد: فرمانداران به صورت مستقل در شهرستان های خود تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ را در کارگروه اشتغال شهرستانی پیگیری و نسبت به جذب تسهیلات اهتمام ویژه ای داشته باشند.

,

وی ادامه داد: عدم ابلاغ تسهیلات بند ب تبصره ۱۶ در بانک های خصوصی نیاز به پیگیری دارد و به باید به مراجع ذیربط نیز اعلام و منعکس شود.

,

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی گفت: تعدادی از مدیران در بانک های خصوصی استان عملکرد نداشته و در جلسه نیز حضور نداشته اند که نتایج این اقدامات بعد از بررسی به استاندار اعلام خواهد شد.

,

میرزاخانی گفت: علت عملکرد ضعیف برخی بانک های عامل در جذب اعتبارات باید بیان شود و هیچ توجیهی قابل پذیرش نیست.

,

وی با اشاره به اینکه دولت در شرایطی قرار دارد که هدفگذاری آن مهار تورم است بیان کرد: امید داریم همچنان که دولت در مهار کرونا موفق عمل کرد در حوزه تورم هم بتوان دستورالعمل های خوبی داشته باشد.

,

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰1 رشد ۸ درصدی اقتصادی هدفگذاری شده که سهم استان مرکزی ۷.۲ درصد است.

,

وی خاطرنشان کرد: از سهم رشد ۸ درصد در سال آینده سهم زیادی مربوط به بانک ها است لذا بانک ها در این خصوص رسالت سنگینی را بر عهده دارند تا دولت بتواند به این هدفگذاری دست  پیدا کند.

,

در پایان این جلسه پرداخت تسهیلات دو طرح  مشاغل خانگی در شازند و اراک تصویب شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه