اخبار داغ

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان:

یک میلیارد تومان کمک‌هزینه دارویی به بیماران خاص در لرستان پرداخت شد

یک میلیارد تومان کمک‌هزینه دارویی به بیماران خاص در لرستان پرداخت شد
اسدبیگی با اشاره به اینکه کمبود دارو در داروخانه ها وجود ندارد، گفت: یک میلیارد تومان کمک هزینه دارویی به بیماران خاص درلرستان پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن اسدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: در استان لرستان سه هزار بیمار خاص دارای پرونده بوده که داروهای مورد نیاز این بیماران از طریق داروخانه های منتخب ارائه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: بسیاری از داروهای مورد نیاز این بیماران رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد ولی در برخی از موارد داروهایی ویژه نیاز است که بیماران برای تهیه این داروها با مشکل مالی مواجه هستند که از این رو پرداخت کمک هزینه دارویی به این بیماران انجام می شود.

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: امسال بیش از یک میلیارد تومان کمک هزینه دارویی در قالب دو هزار و ۶۰۰ مورد به بیماران خاص استان پرداخت شده و این روند برای کاهش مشکلات این بیماران ادامه دارد.

,

اسدبیگی عنوان کرد: بیماران خاص شامل بیماران هموفیلی، تالاسمی، پیوندی و ام اس هستند که هزینه داروهای بیماران ام اس و پیوندی بیشتر بوده و در برخی از موارد نیاز به داروهایی دارند که قیمت بیشتری داشته که از این طریق به آنها کمک می شود.

,

وی با اشاره به اینکه کمبود دارو در داروخانه ها وجود ندارد، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده خوشبختانه کمبود دارو نداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه