اخبار داغ

معاون کمیته امداد امام خمینی(ه) استان زنجان:

پرداخت صدقه از طریق کد «QR» در استان زنجان امکان‌پذیر شد

پرداخت صدقه از طریق کد «QR» در استان زنجان امکان‌پذیر شد
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان با اشاره به راه‌اندازی پرداخت صدقه با کد QR در استان زنجان گفت: سرعت، دقت، امنیت در پرداخت، جلوگیری از استهلاک پول، دسترسی آسان و کم‌هزینه به صدقه با کد QR و رسیدن سریع کمک‌ها به نیازمندان از مزایای استفاده از این کد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام احمد جباری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به راه‌اندازی طرح پرداخت صدقه به روش کد QR اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) برای تسهیل در پرداخت صدقه و احترام به سلامت نیکوکاران، اقدام به راه‌اندازی نوع جدیدی از پرداخت صدقه از طریق کد QR کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به پیشرفت علم و فناوری خاطرنشان کرد: سرعت و دقت در پرداخت صدقه، یکی از مزایای روش QR است که نیکوکاران در هر زمان و مکان با اسکن کد QR مخصوص می‌توانند صدقه خود به هر میزان حتی مبالغ ناچیز را پرداخت کرده و در کارهای خیر، شریک باشند.

,

حجت‌الاسلام جباری افزود: امنیت در پرداخت صرقه، جلوگیری از استهلاک پول، دسترسی آسان و کم‌هزینه به صدقه با کد QR و رسیدن سریع کمک‌ها به نیازمندان از دیگر مزایای استفاده از کد QR برای پرداخت صدقه است.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان گفت: روش‌های مختلفی از جمله شماره تلفن 33116 ، کد USSD  و شماره حساب‌های مختلف برای پرداخت صدقه و نیکوکاری وجود داشت اما کد QR روش نوین و جدیدی است که در کل کشور به احترام نیکوکاران و در راستای صرفه‌جویی در وقت و هزینه آن‌ها فراهم شده است.

,

وی با اشاره به وجود بالغ بر 127 هزار صندوق صدقه کوچک خانگی اظهار داشت: علاوه بر این‌ها مشترکان حقوقی از جمله ادارات، شرکت‌ها و نهادهای مختلف نیز داریم که تعریف صندوق صدقه الکترونیکی (کد QR) در برنامه کمیته امداد قرار دارد.

,

حجت‌الاسلام جباری با بیان اینکه در روش جدید، برچسبی دارای کد QR مخصوص در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد که هنگام پرداخت صدقه با گوشی هوشمند آن را اسکن می‌کنند، خاطرنشان کرد: با استفاده از این روش، صدقات بلافاصله پرداخت شده و پیام تایید نیز جهت اطمینان به مشترکان ارسال می‌شود.

,

وی با بیان اینکه امیدواریم این طرح مورد استقبال مردم قرار گیرد، افزود: کارشناسان کمیته امداد استان جهت معرفی طرح و الصاق برچسب به تمام منازل که صندوق دارند، مراجعه می‌کنند و تاکنون نیز 50 هزار برچشب در سطح استان، الصاق شده است.

,

حجت‌الاسلام جباری افزود: علاقه‌مندان جهت درخواست کد QR اختصاصی می‌توانند به کارشناسان و دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها مراجعه کرده و یا با شماره 33116 (تلفن نیکوکاری) تماس گرفته و پیام صوتی در آن قرار دهند و یا با شماره 33778195 تماس حاصل نمایند.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان زنجان در خصوص محل‌های هزینه صدقات مردمی گفت: این صدقات در بخش‌های مختلفی از جمله درمان بیماران صعب‌العلاج، تامین جهیزیه برای دختران نیازمند وبدون سرپرست، کسب و کار جوانان، تامین هزینه تحصیل دانش‌آموزان نیازمند، ساخت سرپناه، تعمیر منازل و سایر امور نیازمندان صَرف می‌شود.

,

وی با بیان اینکه الصاق برچسب به صندوق‌های حقوقی شرکت‌ها، نهادها و ادارات هم در برنامه قرار دارد، اظهار داشت: برنامه‌ای هم برای صندوق‌های خیابانی و جایگزینی برچسب برای آن‌ها در ادامه خواهیم داشت.

,

حجت‌الاسلام جباری با بیان اینکه صندوق صدقات موجود در بانک‌ها نیز مجهز به کد QR می‌شوند، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های درون‌شهری و برون‌شهری، ترمینال، راه‌آهن، قطارها و گروه‌های مختلف در برنامه قرار دارند که به مرور به کد QR مجهز خواهند شد.

,

وی ابراز کرد: برنامه استان زنجان این است که حدود 800 هزار اشتراک‌یابی با اجرای این روش داشته باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه