اخبار داغ

هنرمند البرزی:

نقش جشنواره عمار در مردمی کردن سینما انکارناپذیر است

نقش جشنواره عمار در مردمی کردن سینما انکارناپذیر است
محمد حیدری گفت: یکی از امتیازات جشنواره عمار شبکه وسیع اکران‌های مردمی است که طی آن، آثار در شهرها و روستاها به نمایش در می‌آیند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هنرمند البرزی شرکت کننده در جشنواره عمار در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: فلسفه وجودی جشنواره عمار جریان سازی آثار ارزشی با موضوعات روز در کشور است.
محمد حیدری ادامه داد: این جشنواره با موضوع فتنه در سال ۸۸ برای اولین بار برگزار شد و در دوازدهمین دوره با تنوع موضوعات ارزشی در حال برگزاری است.
وی افزود: در جشنواره های متنوعی که سالانه در کشور برگزار می شود، موضوعات جشنواره عمار ضمن تنوع، پیام آور محتوا و مفهومی ارزشی به مخاطب است.
این هنرمند تصریح کرد: از طرف دیگر این جشنواره از دل مردم شکل گرفته و همه رده های سنی می توانند با کمترین ابزار فیلم بسازند و در این رویداد فرهنگی شرکت کنند.
حیدری گفت: حضور امیدبخش جوان های پرشور نقطه قوت جشنواره عمار است و هر ساله بر تعداد این ها افزوده می شود.
وی ادامه داد: دورترین شهروند روستایی کشور در این جشنواره با ایده ای بکر شرکت می کند و این به نظر من در جشنواره های دیگر وجود ندارد.
این هنرمند تاکید کرد: واقعاً برخی از فیلم‌ها بسیار عمیق و تکان دهنده است. گاهی حسودی می‌کنم چون خودم فیلمساز هستم و ای کاش در آن زمان چنین فضایی بود و ما را مورد حمایت قرار می‌داد.
حیدری بیان کرد: یکی از امتیازات این جشنواره شبکه وسیع اکران‌های مردمی است که آثار در شهرها و روستاها به نمایش در می‌آیند تا علاوه بر کشف استعداد فیلمسازان، بتواند روی افزایش سطح تفکر مردم هم تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در دوازدهمین دوره، جشنواره عمار به یک بلوغ سیاسی و اجتماعی رسیده است و این عزیزان رسالت بزرگی بر عهده دارند که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه