اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد عنوان کرد؛

عنوان دو معلم بجنوردی در لیست مدرسان کشوری طرح ملی سواد دیجیتال

عنوان دو معلم بجنوردی در لیست مدرسان کشوری طرح ملی سواد دیجیتال
موسی علی نیا با اشاره به اینکه طرح ملی سواد دیجیتال در برخی از مدارس ابتدایی شهرستان بجنورد اجرایی می شود، گفت: براین اساس از شهرستان بجنورد دو معلم به عنوان نمایندگان خراسان شمالی و مدرس کشوری این طرح انتخاب شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ موسی علی نیا، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در گفتگو با خبرنگار عصراترک با اشاره به اینکه طرح ارتقای مهارت برنامه‌نویسی و سواد دیجیتالی دانش‌آموزان و معلمان دوره ابتدایی در حال برگزاری است، اظهار داشت: این طرح با هدف توانمند کردن بیشتر معلمان ودانش آموزان با مهارت استفاده از ابزار دیجیتال و فضای مجازی اجرا می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه شهرستان بجنورد نیز از مجریان این طرح است، افزود: طرح  ارتقای مهارت برنامه‌نویسی و سواد دیجیتالی دانش‌آموزان و معلمان دوره ابتدایی از  امسال برای پایه  ابتدایی انجام می شود.

,

علی نیا در ادامه به مشارکت تعدادی از معلمان ابتدایی به عنوان مدرس کشوری این طرح اشاره کرد و افزود: از شهرستان بجنورد نیز آزاده فرزاد پور و حامدشاکریان به عنوان نمایندگان استان خراسان شمالی و مدرس کشوری این طرح انتخاب شدند.

,

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی که از روز گذشته آغاز شد تا پایان سال ادامه خواهد داشت و معلمان مجری طرح پس از طی دوره آموزشی، این طرح را در کلاس درس اجرا می کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه