اخبار داغ

در مراسم تودیع و معارفه فرماندار بویراحمد مطرح شد؛

فرماندار بویراحمد: دکمه‌های پیراهن پاسداری را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم+تصاویر

فرماندار بویراحمد: دکمه‌های پیراهن پاسداری را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنم+تصاویر
نشست تکریم و تودیع فرماندار شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان مختلف کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف مردم برگزار شد و در این مراسم به عدم توجه به موضوعات قومی و قبیله‌ای در فرمانداری بویراحمد تاکید شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ساعاتی پیش نشست تکریم و تودیع فرماندار شهرستان بویراحمد با حضور مسئولان مختلف کهگیلویه و بویراحمد و اقشار مختلف مردم در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی شهر یاسوج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در ابتدای این مراسم رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با گرامی داشت یاد و نام شهدا انقلاب اسلامی و همچنین شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از تلاش های مجدانه و صادقانه احمدی فرماندار سابق بویراحمد تشکر می کنیم وی دارای مدیریت رهبری گونه بود مدیریتی که دارای قدرتی نفوذ و قدرت تأثیرگذاری عملی و رفتاری بود و برای دیگر مدیران الگو بود.

,

دلشاد با بیان اینکه احمدی فرماندار سابق تنظیم کننده روابط بین خود و مدیران با حاکمیت اخلاق را دنبال می کردند، گفت: مهدوی فردی انقلابی ولایی مردمی و جهادی است و از بطن و توده ضعیف مردم برخواسته است.
وی با بیان اینکه خوش استقبال و با بدرقه هستیم و قصد سنت شکنی هستیم، گفت: با نگاه سایت ها و روزنامه ها اول از احمدی تقدیر و تشکر داشتند و در مرحله بعد تبریک به فرمادار جدید را مشاهده کردم.
این مسئول افزود: به عنوان عضو کوچک بین مدیران پیمان می بندم در جهت توسعه همه‌جانبه و پیشرفت شهرستان بویراحمد همپا و هم راستا شما خواهیم بود.

,
,
,

مجید احمدی فرماندار سابق شهرستان بویراحمد با بیان اینکه حدود دو سال توفیق خدمت در استان قهرمان پرور ، زرخیز را پیدا کردم و خوشحال و خرسندم، گفت: در دو سال گذشته خدمتی پراسترس و حاشیه آفرین بود، قبل از افزایش قیمت بنزین وارد این استان شده تا بحرانی رخ ندهد که با مدیریت کلانتری و جمالی معاون سیاسی سابق این موضوع مدیریت شد و اتفاقات سالیان گذشته در اثر این موضوع در اثر گرانی بنزین رخ نداد.

,

احمدی به مشکلات ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: استان یک الی سه در بین گزارشات امنیتی شناخته شدیم، در حوزه انتصاب بخشداران چالش های وجود داشت که حل شد در ادامه در تاریخ ۱۴ اسفندماه سال ۹۹ به عنوان خدمت گذار مردم در فرمادار شهرستان بویراحمد مشغول خدمت شدیم.
وی به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به عنوان یکی از پر چالش ترین انتخابات در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و اینکه این موضوع به خوبی مدیریت شد، گفت: با اینکه عده ای اعتراضاتی داشتند و لیستی درز شد اما با شمارش صندوق ها یک درصد رای کم و زیاد نشد و یکی از سالم ترین انتخابات بود درصورتی که در انتخابات قبلی درگیری و کشته صورت گرفت.
احمدی با بیان اینکه بعد از انتخابات دو نفر رد صلاحیت شد اما مشکل حل شد، گفت: استرس شروع کار شورا را داشتم اما مراسم تحلیف برگزار شد و نهایتا با انتخاب شهردار موضوعات به خوبی پیش رفت.
فرماندار سابق بویراحمد با بیان اینکه بدخت کسی است که دینش را به دنیا یش بفروشد و بدخت تر کسی است که دینش را به دنیای دیگران بفروشد گفت:  ملاک کار ما فرامین رهبری برای خدمت و نوکری مردم است در این راستا برای مشکلات بودجه ای پیگری های خوبی صورت گرفت که نتایج خوبی منجر شد از طرفی جلسات شورای تامین، کمیسیون تطبیق، جلسات کرونا و افتتاح ۲۷ پروژه عمرانی در سال ۱۴۰۰ و اشتغال زایی ۱۹۱ نفر، افزایش تملک دارایی که در گذشته ۱۲۳ میلیارد اما امسال به ۱۸۰ میلیارد افزایش پیدا مرد، اختصاص ۱۰۱ میلیارد در حوزه محرومیت زدایی، جذب اعتبارات ۲ میلیاردی از محل اعتبارات ارزش افزودهبرای امور عشایری و روستایی، پیگیری مشکلات سالیان ق قبل، موضوع میدان تره بار، ورودی شهر یاسوج، پیگیری آب و جاده از دیگر خدمات است.
احمدی به تشکیل اولین جلسه شورای اداری و همراهی مدیران اشاره کرد و اینکه قبول کردیم خدمت گذار مردم باشیم، گفت: نباید اگر کسی آشنای ما بود جواب گوی او و کسی که اینچنین نبود پاسخش را ندهیم.
وی به پیگیری مصوبات و موضوعات نظیر ساختمان بخشداری و خرید تجهیزات فرمانداری اشاره کرد و گفت: امام راحل و بزرگان دین فرمودند سیاست ما باید عین دیانت ما باشند، بنده نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب و در اولین جلسه برای حضور بنده در استان اعلام کردم نه کاری به اصولگرا و نه اصلاح طلب دارم و بیان کردم در مسیر احقاق حقوق دیگران، و پیگیری مشکلات هستم.
فرماندار پیشین بویراحمد به بیانات شهید سلیمانی مبنی بر اینکه اصل نظام و اینکه ولایت فقیه اصل است و نگاهم به مکتب حاج قاسم سلیمانی و تنها حزب را حزب الله می دانم، گفت: برخی برای رضایت طرفدارانشان بر روی حق پای می گذارند اما حزب الله وابسته به دیگران و احزاب نیست.
احمدی با تاکید بر اینکه همیشه به مدیران اعلام می کردم به پست و مقام ها دل نبندید، گفت: از احمدزاده استاندار محبوب ارزشی، نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و همچنین معاون سیاسی قلبا برای اینکه این مسئولیت را از دوش بنده برداشتند تشکر می کنم.
وی افزود: نمانیده ولی فقیه حتی ساعت ۱ بامداد پیگیر مشکلات مردمی بودند و باید قدر این نعمت را دانست از طرفی حضرت آیت الله ملک حسینی از طریق تماس ها کارها را پیگیری می کنند.

,
,
,
,
,
,
,
,
,

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این آئین با بیان اینکه خدا را شاکرم که در یک حکومت توحیدی و حکومتی که زمینه ساز حکومت حضرت ولی عصر عجل الله است و توفیق خدمت در استان خودم را داد و برای رشد و آبادانی خدمت می کنم خداوند را شاکرم گفت: ما حکومتی بر دو محور مردم یعنی مردم و مشروعیت را داریم، مردم انتخاب می کنند و این موضوع نشانه مقبولیت است و رکن مردم سالاری است و مردم باید بپذیرند تا کار انجام شود یعنی رئیس جمهور، نمایندگان مجلس، مجلس خبرگان با رای مردم و مقبولیت آنها انتخاب می شود از وجهی دیگر حکومت از آن خدا و انبیاء الهی است تفاوت حکومت ما با دیگر حکومت ها جایگاه خدا و انبیا الهی است.

,

علی احمد زاده با بیان اینکه استنباط امام این بود که کسی از علمای شیعه به عنوان ولی فقیه و جانشین امام معصوم انتخاب شود، گفت: با انتخاب ریاست جمهوری حکم وی را رهبر به عنوان حکم الهی امضا می کند بنابراین دو رکن مقبولیت به دست مردم و مشروعیت وجود دارد.
وی افزود: مردم مطالبه دارند که رئیس جمهور خواسته های آنها را دنبال و در راستا آن خواسته ها کشور را اداره کنند این موضوع در سطح دولت و سطوح دیگر اعمال می شود و جا به جایی ها به معانی نبود شایستگی ها نیست اما دولت مستقر در راستای اهداف مردم افراد همسو را انتخاب می کنند. در دولت رئیسی عدالت، معیشت، عمران و آبادی ، استقلال کشور، عدم نگاه به خارج، قدرت مردم تکیه دارد ‌و تغییرات در راستا صورت می گیرد.
مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از تلاش های احمدی فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: مهدوی در سپاه پاسداران در بسیج کار جهادی و ساخت و ساز داشته است فردی که با تفکر جهادی داشته و با جوانان و نوجوانان کار و جهاد داشته است ما خدمت صادقانه و مجاهادانه سپاه را در اوایل انقلاب دیدیم و بنده معتقدم  در شهرستان بویراحمد  پروژه های مانند سد تنگ سرخ، سد سقاوه، مبلمان شهری، گاز مختار باید پیشرفت کند که برادر مهدوی در قرار گاه خاتم الانبیا سابقه داشته است و توان عمل دارد و از بین گزینه های مختلف ویژگی وی می تواند سبب خدمت می شود .
وی افزود: آقای مهدوی از این  لحظه شما وابسته به هیچ قوم و قبیله ای نیستید وابسته به هیچ گروهی و جناحی نیستید و باید به هر قوم و نژاد و مذهبی باید خدمت کنید و همسو با دولت باشید و منت دار هیچ فردی نیستید منت دار دولت اسلامی هستید، من استاندار شما را برای حکومت اسلامی انتخاب کرده ام و منت دار کسی نیستید و برای خدمت به یک طایفه انتخاب نکردم‌.
احمدزاده وقتی خدمت شما صادقانه خواهد بود که به همه مردم خدمت کنید، گفت: شما باید با همه گروه ها تعامل داشته باشید و از هیچ گروه و جریان سیاسی حق تبعیت ندارید اما از توان و تلاش آنها کمک بگیرید.

,
,
,
,
,

شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان اینکه حضور پرشور قبل از آنکه برای استقبال و معارفه باشد برای پاسداشت و تکریم و تشکر از خدمت همه کسانی که در چهل سال گذشته زحمت کشیدن است، گفت: وی  گریزی به صحبت های احمدی مبنی بر اینکه ما را از این مسیولیت نجات دادند ما هم می خواهیم کسی ما را از این مسئولیت نجات دهد اشاره کرد.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه با تمام وجود خداوند را شاکریم که نظام اسلامی و رهبری و ولایت فقیه و توفیق خدمت در مجموعه سپاه پاسداران را عطا کرد و در سنگری دیگر توفیق خدمت پیدا شد در این راستا از همه کسانی که این موجبات این موضوع را محقق کردند از جمله وزارت کشور و استاندار تشکر می کنم، گفت: باید همه دست  در دست هم داده و  استاندار  را که به تازگی همسر خود را از دست دادند و تنها موضوع خدمت برای آنها باقی مانده است،  از وی حمایت کنیم از طرفی از نمانیده مردم بویراحمد دنا و مارگون، از سردار قرارگاه خاتم برای اجازه   حضور در این مسیولیت تشکر می کنم.
وی با تشکر از تلاش های فرماندار ادوار بویراحمد گفت: استاندار به پیشینه شغلی بنده اشاره کرد و به صراحت عرض می کنم دکمه های پیرهن پاسداری  را با هر چیزی عوض نکرده و نخواهم کرد امروز برادران تیپ ۴۸ فتح در ارتفاع جاسوسان در حال دفاع از ناموس این ملت هستند از آنها  یاد می کنم.
مهدوی به مطلق به اجرای برنامه پنج ساله برای توسعه شهرستان  اشاره کرد و اینکه رویکرد توسط مدیر مهم است و رویکرد بنده مبتنی بر گام دوم انقلاب است، گفت: به مدیریت جهادی، پیوست عدالت در تمام ابعاد حکمرانی و مردم داری ، پرهیز با خوی اشرافی گری، مبارزه با فساد در حوزه منابع طبیعی و تاکید بر وحدت ، انقلاب گری تکیه دارم‌
وی افزود: انقلابی گری انحصار گری نیست و براساس الگوی پیشرفت در فرامین رهبری حرکت می کنم و وحدت زمینه ساز پیشرفت در شهرستان است و وحدت همه گروه ها شامل حوزه و دانشگاه، وحدت ایلات و طوایف همه در منشور و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است، وابستگی به جریان اصولگرا و اصلاح طلب ندارم اما آنها را محترم شمرده می شود و برای رشد و پیشرفت در ابعاد مختلف نیاز به وحدت است و به موضوع منطقه من، جغرافیای من معتقد نیستم بلکه ملاکم وحدت است .

,
,
,
,
,

فرماندار جدید بویراحمد  به وی به شاخص های انقلابی گری در بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: فردا کسانی که در کف خیابان روز ۲۲ بهمن ماه حضور پیدا می کنند انقلابی هستند بنابراین به الگوی وحدت به عنوان زمینه ساز پیش آن توجه و تکیه دارم

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه