اخبار داغ

فیلم؛

دیدگاه شهروندان کهگیلویه در خصوص کم‌فروشی خبازی‌ها

دیدگاه شهروندان کهگیلویه در خصوص کم‌فروشی خبازی‌ها
با توجه به افزایش قیمت نان مردم کهگیلویه انتظار دارند تشدید بازرسی و نظارت بر کمی و کیفی نان تولیدی در دستور بازرسان صمت و تعزیرات این شهرستان قرار بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس نان یکی از مهمترین و پرمصرف کالای اساسی مردم است و هر گونه تخلف خبازی ها تاثیر بسیار زیادی در زندگی مردم دارد و باید نظارت‌ها در این زمینه دقیق و مستمر از سوی مراجع ذیربط صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

با توجه به عدم بازدارندگی جرائم پیش رو و ادامه دار بودن تخلفات از طرف خبازی ها، مسئولان بارها اعلام کردند واحدها متخلف بار اول اخطار دریافت می‌کنند اما در صورت ادامه داشتن تخلفاتات در مرحله های بعد درج پارچه نوشته و پلمپ در پی خواهد داشت که تاکنون این جرائم نتوانسته کمک شایانی 

,

 با توجه به افزایش قیمت نان مردم از بهبود کمی و کیفی پخت نان انتظار دارند  تشدید بازرسی و نظارت بر نان تولیدی خبازی ها در دستور بازرسان صمت و تعزیرات شهرستان کهگیلویه قرار بگیرد.
 شهروندانی دهدشتی معتقد هستند برخی از خبازی ها برای جبران درامدها از قیبل دستمزد کارگران،بیمه، مالیات، پول گاز، اب و برق  در کیفیت‌ها اثر داشته  و نانوایی ها  وزن چانه را نیز کم می کند.

,
,

رئیس تعزیزات حکومتی کهگیلویه در این خصوص گفت: در بازرسی از واحدهای صنفی خبازی در شهرستان که با حضور بازرسان تعزیرات انجام شد به نانوائی های متخلف اخطار داده شد.

,

علمدار بازرگان با بیان اینکه نرخ نامه مصوب جدید برای خبازی ها ارسال شده است، افزود: بازرسی ها به صورت سرزده در صبح، ظهر و عصر تا زمان بازگشایی خبازی ها در حال انجام است.

,

وی تصریح کرد: گشت‌های مشترک با حضور بازرسان صنعت معدن تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف در حال انجام است.

,

بازرگان در خصوص واحد صنفی خبازی متخلف بیان داشت: نانوایی هایی که به دلیل تکرار تخلف و کم فروشی در طول کمتر از یک سال علاوه بر پرداخت جزای نقدی به نصب پارچه نوشته محکوم و به اجرا در خواهد امد.

,

در ادامه صحبت های تعدادی از شهروندان را در این خصوص می بینیم:

, در ادامه صحبت های تعدادی از شهروندان را در این خصوص می بینیم:, در ادامه صحبت های تعدادی از شهروندان را در این خصوص می بینیم:,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه