اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد خبر داد؛

وجود ۳۷ مورد مثبت کرونا در خلیل آباد/ گام ششم طرح شهید سلیمانی به مراکز ابلاغ شده است

وجود ۳۷ مورد مثبت کرونا در خلیل آباد/ گام ششم طرح شهید سلیمانی به مراکز ابلاغ شده است
حسین زاده با بیان اینکه ۳۷ مورد مثبت کرونا در سطح شهرستان داریم که باعث شده خلیل آباد در وضعیت زرد قرار گیرد، گفت: گام ششم طرح شهید سلیمانی به جهت بالابردن میزان واکسیناسیون در سه دز به ۹۵ درصد، مدیریت هوشمند بیماری و آموزش همگانی ابلاغ شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ محمد حسین زاده، مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد بعد از ظهر امروز در نشست ستاد کرونا شهرستان که در محل سالن اجتماعات شبکه بهداشت برگزار شد، اظهار داشت: رعایت پروتکل های بهداشتی در اکثر ادارات و عموم مردم رو به افول است و علیرغم اینکه آموزش های لازم در این خصوص ارسال می شود ولی ادارات باید این آموزش ها را به جامعه هدف برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه گام ششم طرح شهید سلیمانی به جهت بالابردن میزان واکسیناسیون در سه دز به 95 درصد، مدیریت هوشمند بیماری از طریق سازمان های دولتی و غیر دولتی، آموزش همگانی و... ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع اُمیکرون پیش بینی می شود که تمام کشور در چند هفته آینده تحت تاثیر قرار گیرد و محدودیت ها و برخوردهای شدیدتر اعمال شود.

,

مدیر شبکه بهداشت و درمان خلیل آباد با تاکید بر اینکه 37 مورد مثبت کرونا در سطح شهرستان داریم که باعث شده خلیل آباد در وضعیت زرد قرار گیرد، تصریح کرد: 79231 دز واکسن کرونا در شهرستان خلیل آباد تزریق شده است و 88 درصد در نوبت اول، 79 درصد نوبت دوم و 13 درصد نوبت سوم جمعیت هدف در خلیل آباد واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

,

وی با اشاره به اینکه موج سهمگین اُومیکرون در راه است و خیلی از کشورها را درگیر کرده و در برخی از نقاط  کشور هم این سویه جدید وجود دارد، اذعان کرد: اُمیکرون می تواند کشور را با موج ششم مواجه کند و اعمال تدابیر فوری و جدی برای جلوگیری از افزایش مبتلایان ضروری است.

,

 

,

تزریق 13 درصد واکسن دز سوم کرونا در خلیل آباد قابل قبول نیست

, تزریق 13 درصد واکسن دز سوم کرونا در خلیل آباد قابل قبول نیست ,

ابراهیم قاسم پور، فرماندار خلیل آباد در این نشست با بیان اینکه شهرستان خلیل آباد از رنگ آبی به زرد تغییر پیدا کرده است و بیم آن داریم که سویه جدید کرونا باعث بروز پیک جدید شود، عنوان کرد: عادی انگاری و ساده انگاری نباید در شهرستان شکل گیرد.

,

وی با تاکید بر اینکه ۱۳ درصد تزریق دز سوم کرونا در شهرستان خلیل آباد قابل قبول نیست، تشریح کرد: باید کمیته واکسیناسیون در شهرستان تشکیل شود و نسخه سریع و فوری برای ترغیب مردم به تزریق دز سوم برنامه ریزی شود.

,

فرماندار خلیل آباد با اشاره به اینکه جاهایی اُومیکرون کمتر بوده که دز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده باشند، تاکید کرد: پذیرایی در مراسم عزا و عروسی ممنون است و اگر این در سطح شهرستان رعایت نشود باید با جدیت برخورد شود چون این عادی انگاری می تواند باعث شیوع پیک جدید شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه