اخبار داغ

امیرعبداللهیان در دیدار با امیر قطر:

آماده توسعه تعاملات با کشورهای منطقه هستیم

آماده توسعه تعاملات با کشورهای منطقه هستیم
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با امیر دولت قطر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه تعاملات با کشورهای منطقه در فرمت های دو یا چند جانبه را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که برای گفتگو با مقامات قطری در دوحه به سر می‌برد پیش از ظهر امروز (سه شنبه) با «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر دولت قطر دیدار و تبادل نظر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, امیرعبداللهیان, گفتگو, تمیم, تبادل نظر,

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهور کشورمان، آخرین تحولات روابط دو کشور در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی تجاری و اقتصادی، را مورد بررسی قرار داده و زمینه‌ها و ظرفیت‌های موجود برای گسترش مناسبات دو کشور در حوزه تعاملات اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و ضرورت شکل گیری همکاری‌های فی‌مابین در حوزه اقتصادی با توجه به مزیت‌های موجود در کشورمان را خواستار گردید.

, گیری,

امیرعبداللهیان همچنین با تشریح رویکرد دولت سیزدهم در حوزه روابط با همسایگان، تبادل هیئت‌ها درسطوح عالی دو کشور به منظور رایزنی‌های فیمابین را مورد تاکید قرار داد.

, امیرعبداللهیان, هیئت‌ها, درسطوح, به منظور,

وی در این دیدار دیدگاه منطقه‌ای و آمادگی جمهوری اسلامی ایران در زمینه توسعه تعاملات با کشورهای منطقه در فرمت های دو یا چند جانبه را مورد تاکید قرار داد.

, توسعه, های, چند جانبه,

آخرین تحولات گفتگوهای وین در زمینه رفع تحریم‌های ظالمانه، مسائل و موضوعات مرتبط با افغانستان و یمن نیز از جمله دیگر موضوعات مطرح شده از سوی وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار بود که امیر قطر نیز دیدگاه کشورش در حوزه این موضوعات را تبیین کرد.

, وین,

شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر دولت قطر همچنین در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط فی‌مابین و همچنین همکاری‌های دو طرف در حوزه مسائل منطقه، علاقمندی کشورش برای گسترش همکاری‌ها را مورد تاکید قرار داد.

, تمیم,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه