اخبار داغ

شهردار سرپل ذهاب:

۴۲ ساختمان اداری در سرپل ذهاب هنوز بازسازی نشده است

۴۲ ساختمان اداری در سرپل ذهاب هنوز بازسازی نشده است
مراد باباخانی با بیان اینکه ویرانی های زمان زلزله در سرپل ذهاب هنوز پابرجاست، گفت: ۴۲ ساختمان اداری در این شهرستان هنوز بازسازی نشده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراد باباخانی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، اظهار کرد: در جریان زلزله سال ۹۶ در سرپل ذهاب و شروع بازسازی تنها هدف ساخت و ساز منازل مسکونی بوده و کوچه و معابر با حجمی از ویرانی ها رها شده است و تاکنون اقدامی برای آن صورت نگرفته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

وی افزود: ضمن‌ پیگیری های مستمر بعمل آمده در دفتر فنی معاون استانداری، سازمان و برنامه و بودجه، قول مساعدت و همکاری داده شد اما متاسفانه به قول خود عمل نکردند.

,

شهردار سرپل ذهاب تصریح کرد: امید است استاندار جدید در اولین فرصت، شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب را در برنامه خود قرار دهد زیرا که این شهرستان از پتانسیل منحصر بفردی برخوردار است.

,

باباخانی بیان کرد: در زمان زلزله سال ۹۶، بالغ بر ۱۸ هزار واحد مسکونی تخریب شد، ۴۲ ساختمان اداره هنوز بازسازی نشده است و این آسیب هایی است که از زلزله جا مانده است.

,

وی با بیان اینکه مردم با گرانی مصالح ساختمانی  دست و پنجه نرم‌ می کنند، گفت: امید است هر چه سریعتر زیرساخت های شهرستان بازسازی شود.

,

شهردار سرپلذهاب در ادامه گفت: مردم و شورای شهر از ما انتظار دارند، بنابراین امید است کمیته برنامه ریزی، استاندار جدید کرمانشاه با اختصاص اعتبار کافی، شرایطی فراهم کنند که کوچه و معابر شهرستان آسفالت و ساماندهی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه