اخبار داغ

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی خبر داد

سازماندهی ۹۶ بازرس بسیجی برای نظارت بر اقلام اساسی/ ۷ گروه جهادی تخصص محور در سازمان بسیج اصناف فعالیت می کنند

سازماندهی ۹۶ بازرس بسیجی برای نظارت بر اقلام اساسی/ ۷ گروه جهادی تخصص محور در سازمان بسیج اصناف فعالیت می کنند
فراهانی بیان کرد: بیش از ۹۶ بازرس برای نظارت بر تامین، تولید و توزیع کالای اساسی در سطح استان معرفی و برای آنها کارت شناسایی صادر شده و در اختیار سازمان جهاد کشاورزی برای ارائه خدمت قرار گرفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محمد فراهانی مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز  در حاشیه نشست هیئت اندیشه ورز بسیج اصناف استان مرکزی با اشاره به تفاهم نامه جدید دولت با بسیج در راستای نظارت بر بازار اقلام اساسی اظهار کرد: تقویت تولید و صادرات کشور از مهمترین اولویت های بسیج اصناف و بسیج اصناف حامی تولیدکنندگان و واحدهای صنفی تولیدی است و رویکرد کلیه برنامه های بسیج اصناف حمایت و رفع موانع تولید در واحدهای صنفی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: در راستای کنترل و نظارت بر اقلام اساسی از تامین مواد اولیه و تولید تا توزیع اقلام اساسی تفاهم نامه کشوری دولت با سازمان بسیج انجام شده و بسج اصناف در این راستا با معرفی بازرسین بسیجی نقش آفرینی خواهد کرد.

,

سرهنگ فراهانی بیان کرد: بیش از ۹۶ بازرس برای نظارت بر تامین، تولید و توزیع کالای اساسی در سطح استان معرفی و برای آنها کارت شناسایی صادر شده و در اختیار سازمان جهاد کشاورزی برای ارائه خدمت قرار گرفته اند و به محض احساس نیاز بازرسین بیشتری در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

,

وی ادامه داد: آموزش بازرسین بسیج اصناف با همکاری سایر دستگاه های دیگر در حال انجام است و این آمادگی در بسیج وجود دارد که در راستای تامین، تولید و توزیع اقلام اساسی به اتاق اصناف، سازمان صمت و سازمان جهاد کشاورزی کمک های لازم از جمله نیروی انسانی انجام شود.

,

مسئول بسیج اصناف سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: همچنین در راستای کمک به تعزیرات حکومتی استان با تفاهم نامه ای بین بسیج اصناف و بسیج حقوقدانان انجام شده تعدادی از حقوقدانان بسیجی برای رسیدگی به پرونده های تعزیراتی سازماندهی شده اند که در صورت اعلام نیاز به آنها خواهند پیوست.

,

وی با اشاره به اقدامات این سازمان در سالجاری بیان کرد: اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی و رزمایش عاشقان ثارالله مهمترین اقدام بسیج اصناف در طی بیماری کرونا در سطح استان بوده و تهیه و توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان از ابتدای کرونا در دستور کار بوده است.

,

سرهنگ فراهانی افزود: در راستای کمک به رفع فقر و محرومیت در مناطق کم برخوردار استان ۷ گروه جهادی تخصص محور در بسیج اصناف سازماندهی شده که به شکل اردوهای جهادی یک روزه در مناطق محروم حضور پیدا می کنند و خدمات فنی و تخصصی به مردم ارائه میدهند.

,

وی خاطر نشان کرد: برگزاری هیئت های اندیشه ورز در بسیج اصناف از مهمترین اقدامات زیرساختی برای رفع مشکلات صنوف، کمک به تحقق جهش تولید و رفع موانع تولید است که خوشبختانه با وجود نخبگان در این هیئت ها شاهد برکات خوبی در واحدهای صنفی بوده ایم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه