اخبار داغ

معاون دادستان استان یزد:

صدا و سیما مرکز یزد در تولیدات خود «نگاه بومی محله ای» را تقویت کند

صدا و سیما مرکز یزد در تولیدات خود «نگاه بومی محله ای» را تقویت کند
معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با اشاره به برخی از چالش های پیش روی استان بر لزوم تقویت نگاه بومی در تولیدات صدا و سیما مرکز استان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حمید رضا بابایی معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان یزد صبح امروز در نشست دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاونین با مدیر کل و معاونین صدا و سیما مرکز یزد با تقدیر از فعالت های صدا و سیما مرکز یزد در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه حقوق و قضائی گفت: عموم جامعه در اتفاقات مهم کشور آماده جبهه بندی از سوی مرجع خاصی هستند که صدا و سیما می تواند با ورود سریع و هوشمندانه به موضوع در این جریان سازی بسیار اثر گذار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با اشاره به عملکرد خوب صدا و سیما در بحث اختلال در جایگاه های سوخت گفت: این عملکرد خوب مانع از ایجاد بحران در کشور و سوء استفاده معاندین نظام از این موضوع شد.

,

بابایی تصریح کرد: قطعا اگر صدا و سیما در حوادث ورود موثر نداشته باشد عده ای با گل‌آلود کردن فضا اهداف خود را دنبال خواهند کرد.

,

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان افزود: ارشاد و تبیین موضوعات مختلف در موعد مناسب، توسط صدا و سیما برای مردم بسیار موثر و راهگشاست.

,

وی تصریح کرد: صدا و سیما باید بیان و انعکاس مشکلات مردم را در دستور کار قرار داده و در این حوزه به مسائل و مشکلات بومی توجه بیشتری داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه