اخبار داغ

شهردار شهرکرد:

وضع فعلی فن‌آوران زیبنده نیست/ حل مشکلات نیازمند مشارکت جدی مالکین است

وضع فعلی فن‌آوران زیبنده نیست/ حل مشکلات نیازمند مشارکت جدی مالکین است
محمدتقی جاپلقی گفت: وضعیت فعلی فن‌آوران زیبنده نیست و برای حل مشکلات و رفع وضعیت فعلی باید مالکین و کسبه همکاری جدی‌تری با شهرداری داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ محمدتقی جاپلقی شهردار شهرکرد، ماشاء‌الله ایزدی عضو شورای اسلامی و جمعی از مدیران شهرداری شهرکرد امروز از مجموعه فن‌آوران دیدار و با کسبه و استادکاران گفت وگو کردند.
محمدتقی جاپلقی در این دیدار اظهارداشت: از نزدیک مشکلات این بخش مورد بررسی قرار گرفته و تدابیر لازم اندیشیده خواهد شد اما رفع مشکلات کسبه در فن‌آوران نیازمند همکاری مستمر و جدی‌تر با شهرداری است.
وی افزود: قول مساعد می‌دهیم که خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تری درصنایع فن‌آوران ارائه شود.
شهردار شهرکرد با اشاره به آن دسته از مالکین مغازه‌ها که تاکنون موفق به دریافت سند املاک خود نشده‌اند‌، بیان کرد: باتوجه به هماهنگی و پیگیری‌های انجام شده و قول مساعد مدیرکل محترم راه و شهرسازی به نمایندگی از دولت، مقرر شد به‌زودی امور مربوط به نقل و انتقال اسناد به‌نام شهرداری شهرکرد وسپس انتقال به خریداران املاک مذکور انجام شود.
جاپلقی ضمن انتقاد از وضع ظاهری و شکل نامنظم استقرار تابلوهای سر درب مغازه‌ها گفت: وضع موجود تابلوها در شهر زیبنده مردم شهر مرکز استان نیست و باید همسان‌سازی و اصلاح شوند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه