اخبار داغ

سردار هادیان فر:

چرا ارابه مرگ تولید می کنیم؟/ ایربگ هیچ کدام از خودروهای تصادف زنجیره‌ای بهبهان باز نشده بود!

چرا ارابه مرگ تولید می کنیم؟/ ایربگ هیچ کدام از خودروهای تصادف زنجیره‌ای بهبهان باز نشده بود!
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با توجه به تصادف زنجیره ای رخ داده در محور بهبهان به شدت از کیفیت ساخت خودروها انتقاد کرده و آن ها را به ارابه مرگ تشبیه کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار سیدکمال هادیان فر در ششمین رزمایش ارتقای توان و تحرک عملیاتی پلیس راهور که صبح امروز در شهرک آزمایش برگزار شد، گفت: امروز نه تنها در کشور ما بلکه در تمام جوامع همه به نوعی کاربر ترافیک هستند؛ ۳۷ میلیون وسیله نقلیه و ۴۴ میلیون راننده در کشور داریم.

, به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ , شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی گفت: ۳۲ درصد از فوتی‌های تصادفات سرنشینان وسایل و ۲۵ درصد رانندگان هستند، همچنین موتورسیکلت سواران ۲۴ درصد و عابرین پیاده سهم ۱۹ درصدی دارند.
,
 
,
هادیانفر بیان کرد: پلیس ناظم و ناظر ترافیک است، ما قوه قهریه نظام هستیم و طبق اختیاراتی که داریم نسبت به برخورد با متخلفان برخورد خواهیم کرد.همکاران من در ۲۳۳ هزار کیلومتر راه کشور و هزار و ۴۷ شهر در تمام روزها و شب‌ها در نقاط کوهستانی در هر نوع شرایط جوی از خودگذشتگی نشان داده و در خدمت مردم هستند.
,
 
,
وی اضافه کرد: انضباط در عبور و مرور نشان شخصیت  بالندگی یک جامعه است ومردم در راستای توسعه و نظم به پلیس کمک می‌کنند. پلیس ناظم برقراری نظم و انضباط است و با افراد متخلف و حادثه ساز براساس قانون برخورد می‌کند. امیدواریم مردم در حوزه نظم به ما کمک کنند.
,
 
,
رئیس پلیس راهور با بیان اینکه سومین عامل مرگ و میر تصادفات است، گفت:  کرونا به همت دولت و مردم در روزهای پایانی خود است و فوتی‌های ناشی از کرونا به ۲۰ نفر رسیده اما تصادفات همواره بوده، هست و خواهد بود. ۳۵ تا ۴۷نفر و بعضا در برخی از روزها تا ۶۰ نفر فوتی در تصادفات داریم در هر ساعت ۱.۹ تا ۲ نفر فوتی برابر با ۲۰ تا ۲۵ نفر مجروح و معلول در هر ساعت است.
, سومین عامل مرگ و میر تصادفات است، ,   ,
 
,
وی ادامه داد: در سال ۹۸ کاهش چشمگیر فوتی‌های تصادفات را داشتیم اما امسال با رشد ۱۲ درصدی ترددها ۱۱ هزار و ۱۴۷ نفر جان باخته و ۲۶۱ هزار نفر مجروح و معلول داشته‌ایم و تعداد جان باختگان متأسفانه رشد داشته است.
, در سال ۹۸ کاهش چشمگیر فوتی‌های تصادفات را داشتیم اما امسال با رشد ۱۲ درصدی ترددها ۱۱ هزار و ۱۴۷ نفر جان باخته و ۲۶۱ هزار نفر مجروح و معلول داشته‌ایم و تعداد جان باختگان متأسفانه رشد داشته است.,
 
,
هادیانفر گفت: ما در ۶ دوره ناوگان را بازسازی و نوسازی کرده‌ایم. همچنین به ازای هر جان باخته در تصادفات ۵.۴ میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می‌شود.
, به ازای هر جان باخته در تصادفات ۵.۴ میلیارد تومان خسارت به کشور وارد می‌شود.,
 
,
رئیس پلیس راهور گفت: عدم توجه به جلو سهم ۳۲ درصدی در تصادفات را دارد که مهم‌ترین عامل تصادفات است، اگر دید محدود بود راننده باید در یک حریم امن توقف کند تا دیدش کامل شود، وقتی با سرعت ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر وارد مه می‌شوند نتیجه آن تصادف می‌شود.
, عدم توجه به جلو سهم ۳۲ درصدی در تصادفات را دارد که مهم‌ترین عامل تصادفات است، اگر دید محدود بود راننده باید در یک حریم امن توقف کند تا دیدش کامل شود، وقتی با سرعت ۷۰ تا ۸۰ کیلومتر وارد مه می‌شوند نتیجه آن تصادف می‌شود.,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در تصادف زنجیره‌ای بهبهان هیچکدام از ایربگ‌های خودروها باز نشده بود، چرا خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند؟ اینکه همیشه بگوییم راننده مقصر است قبول اما نقش سازمان‌های دیگر چه می‌شود؟
, در تصادف زنجیره‌ای بهبهان هیچکدام از ایربگ‌های خودروها باز نشده بود، چرا خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند؟ اینکه همیشه بگوییم راننده مقصر است قبول اما نقش سازمان‌های دیگر چه می‌شود؟, در تصادف زنجیره‌ای بهبهان هیچکدام از ایربگ‌های خودروها باز نشده بود، چرا خودروسازان ارابه مرگ تولید می‌کنند؟ اینکه همیشه بگوییم راننده مقصر است قبول اما نقش سازمان‌های دیگر چه می‌شود؟,
 
,
به گفته هادیانفر ناوگان عمومی ۲ هزار و ۱۰۰ کشته داده است که بیشترین کشته‌ها مربوط به کامیون‌ها، تریلی‌ها و اتوبوس‌ها است.

وی در خاتمه اظهاراتش با انتقاد به موضوعی دیگر گفت: چرا باید کامیون‌ها از جاده‌های فرعی تردد کنند و به دور از چشم پلیس باشند و در نهایت شاهد حادثه دلخراش سنندج باشیم.
,
,
, چرا باید کامیون‌ها از جاده‌های فرعی تردد کنند و به دور از چشم پلیس باشند و در نهایت شاهد حادثه دلخراش سنندج باشیم.,
 
,
انتهای پیام/

 
, انتهای پیام/,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه