اخبار داغ

بازیکن سابق پرسپولس تاکید کرد؛

عدم ارائه آمار دروغ به AFC در گرو خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال/ یک شوک بزرگ برای اجرای قانون در فوتبال ایران لازم بود

عدم ارائه آمار دروغ به AFC در گرو خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال/ یک شوک بزرگ برای اجرای قانون در فوتبال ایران لازم بود
بهنام ابوالقاسم‌پور گفت: حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا در زمان صدارت وزرای قبلی ورزش اتفاق افتاده اما امروز کسی نسبت به ماجرای مذکور پاسخگو نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازیکن سابق پرسپولس درباره حذف سرخابی ها از لیگ قهرمانان آسیا، طی گفت‌وگویی با خبرنگار تیتریک، گفت: این موضوع یک اتفاق بد برای فوتبال کشورمان بود، البته تعیین تکلیف خصوصی سازی تیم های استقلال و پرسپولس بعد خوشایند این ماجرا است تا دیگر شاهد ارائه آمار دروغ به AFC نباشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
بهنام ابوالقاسم پور با اشاره به اینکه امروز دغدغه مردم دو تیم بزرگ ایرانی بوده و با برد و باخت پرسپولیس و استقلال خوشحال و ناراحت می شوند، افزود: دست عده ای به واسطه پنهان کاری هایی که طی سال های اخیر انجام داده بودند رو شد اما امیدواریم در ادامه شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال ایران نباشیم.
,
 
,
بازیکن سابق تیم ملی ایران اظهار داشت: حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان در زمان صدارت وزرای قبلی ورزش اتفاق افتاده اما سیاست ها به گونه ای است که امروز کسی نسبت به ماجرای مذکور جوابگو نیست، متولیان امر باید پاسخگوی وضع کنونی فوتبال کشورمان باشند.
,
 
,
بازیکن سابق پرسپولس در ادامه تصریح کرد: ضرر حذف تیم ها از آسیا در نهایت متوجه پرسپولیس و استقلال خواهد شد، البته  هواداری که در وضع معیشتی کنونی به بازی های این دو تیم هم دلخوش بود هم ناراحت می شود، البته این شوک لازم بود تا شاهد اجرای قانون در فوتبال باشیم.  
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه