اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا:

شهر پیشوا بیمارستان ندارد

شهر پیشوا بیمارستان ندارد
رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا گفت: ضعف زیرساخت های درمانی و بهداشتی در پیشوا به حدی است که این شهرستان حتی یک بیمارستان ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی شاهسون در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار کرد: در حالی شهرستان پیشوا با یک هزار و ۷۵۰ هکتار گلخانه بزرگترین سطح زیر کشت گلخانه در بین شهرستان‌های استان تهران را دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
وی گفت: با این وجود فعالان حوزه کشاورزی و صاحبان گلخانه‌ها همچنان از وجود مشکلاتی در زمینه تامین آب و گاز رنج می‌برند، از سویی حق‌آبه کشاورزی شهرستان‌های قرچک، پیشوا و ورامین از سد ماملو تامین نشده و منابع آبی موجود جوابگوی نیاز این بخش نیست.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا بیان کرد: همچنین در توزیع نهاده‌های دامی مشکلاتی برای دامداران ایجاد شده و آنان را وادار به فروش دام‌های مولدشان کرده است، تداوم این شرایط زنگ خطری برای تامین گوشت در کشور به شمار می‌رود که ممکن است ما را وادار به واردات گوشت کند.
,
 
,
شاهسون با اشاره به گرانی نهاده‌های دامی در بازار آزاد، خاطرنشان کرد: تامین نهاده‌ها مانع کشتار و فروش دام‌های مولد از سوی دامداران شده و موجب تثبیت در بازار عرضه گوشت در کشور می‌شود.
,
 
,
وی با اشاره به تعدد مشکلات حوزه بهداشت و درمان در پیشوا، عنوان کرد: این شهرستان هیچ بیمارستانی ندارد و شهروندان آن برای درمان به ناچار به مراکز درمانی شهرهای همجوار و یا شهر تهران مراجعه می‌کنند.
,
 
,
رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا ادامه داد: از سویی با گذشت ۱۰ سال از تبدیل پیشوا به شهرستان، همچنان ۱۰ اداره و دستگاه اجرایی از جمله تامین اجتماعی و انتقال خون احداث و ایجاد نشده‌اند.
,
 
,
شاهسون تاکید کرد: از مهمترین مشکلات و در عین حال مطالبه جدی مردم پیشوا ایجاد زیرساخت‌های قطار شهری است که این خواسته دیرینه تاکنون محقق و اجرایی نشده است.
,
 
,
وی با اشاره به برخی از مشکلات ترافیکی و ضعف زیرساختی در محورهای مواصلاتی، افزود: ترافیک در محور قلعه نو به حدی است که مشکلات جدی را برای ساکنان این منطقه رقم زده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه