اخبار داغ

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس:

مسئولان از مدل میدانی شهید سلیمانی برای حل مشکلات کشور الگو بگیرند

مسئولان از مدل میدانی شهید سلیمانی برای حل مشکلات کشور الگو بگیرند
حسین جلالی گفت: مسئولان باید واکاووی و بررسی کنند و مدل حاج قاسم را در سیستم مدیریتی که یک مدل میدانی برای حل مشکلات اتخاذ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: زمانی که مقام معظم رهبری از روش، مشی و سیره سپهبد شهید حاج قاسم سیلمانی به عنوان مکتب یاد می کنند، معنای آن این است که همگان از این شهید والا مقام اقتدا و از ایشان به عنوان اسوه و الگو تبعیت کنند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ما از صدر اسلام، مکتب اسلام و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، مکتب امام راحل را داریم و پس از شهادت شهید سلیمانی بنا به فرموده رهبر فرزانه انقلاب از حاج قاسم به عنوان مکتب یاد می شود.

وی ابراز کرد: ما باید توجه کنیم که روش برخود شهید سلیمانی با مردم چگونه بود؟ ایشان چگونه با خانواده و فرزندان خود برخورد می کرد؟ ارتباط حاج قاسم با خالق خود چگونه بوده است؟

حجت الاسلام و المسلمین جلالی با تأکید بر اینکه ابعاد مکتب شهید سلیمانی را در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و غیره باید مد نظر قرار گیرد، اظهار کرد: مسئولان باید واکاووی و بررسی کنند و مدل حاج قاسم را در سیستم مدیریتی که یک مدل میدانی برای حل مشکلات اتخاذ کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه