اخبار داغ

منتخبین قرعه کشی پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی اراک مشخص شدند+لیست اسامی

منتخبین قرعه کشی پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی اراک مشخص شدند+لیست اسامی
اسامی منتخبین قرعه کشی پروژه ۸۱۰۰ واحدی نهضت ملی مسکن شهر اراک اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ اسامی منتخبین قرعه کشی پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی اراک(اوقاف) اعلام شد و بر اساس اطلاعیه اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی مراحل بعدی از طریق پیامک به اطلاع رسانی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب, .,

منتخبین می بایست ضمن اجتناب از مراجعه حضوری پس از دریافت پس از دریافت پیامک نسبت به واریز وجوه اعلامی در زمان مشخص شده اقدام نمایید، میزان آورده نقدی مرحله اول برای این پروژه واریز ۴۰ میلیون تومان به حساب مسدودی افتتاح شده برای متقاضی در بانک مسکن است و با توجه به تأمین زمین پروژه از سوی اوقاف متقاضیان می بایست حق پذیره اولیه مربوط به سازمان اوقاف به مبلغ ۲۶ میلیون تومان را نیز به حساب این سازمان واریز نمایند.

, .,

در مرحله قبلی طرح اقدام ملی در شهر اراک ۹۸۶۳ نفر ثبت نام کرده بودند که ۵۳۰۰ نفر واجد شرایط و ۲ هزار نفر در پروژه کوی سردار سلیمانی و کوی کوثر ساماندهی شدند همچنین برای ۳۳۰۰ نفر باقی مانده از قرعه کشی قبلی در طرح ۸۱۰۰ واحدی تخصیص پروژه انجام گرفته است، در این پروزه ۲۳۰۰ واحد نیز بر اساس مصوبه شورای مسکن به استناد تفاهم نامه های انجام گرفته با وزارت راه و شهرسازی به دستگاه های دولتی اختصاص پیدا کرده است و باقی مانده ظرفیت بین متقاضیان قرعه کشی شد.

, .,

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی همچنین از ممنوعیت واگذاری امتیاز واحدهای طرح ملی مسکن خبر داد و اعلام کرد:‌ امتیاز این قبیل افراد باطل می شود همچنین واگذاری و انتقال امتیاز مسکن ملی به غیر، تحت هر یک از عناوین حقوقی، غیرمعتبر و ممنوع است و بر اساس مقررات پیگرد قانونی دارد.

, .,

مرزبان در این رابطه خاطرنشان کرد : در صورت مبادرت به واگذاری امتیاز به غیر، علاوه بر اقدام قانونی علیه افراد متخلف، امتیاز آن‌ها باطل و افراد خریدار نیز از هیچ حقوقی بهره‌مند نخواهند شد.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه