اخبار داغ

دیدار چهره به چهره بازرس ویژه قوه قضاییه با مردم

دیدار چهره به چهره بازرس ویژه قوه قضاییه با مردم
بازرس ویژه قوه قضاییه و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه روز چهارشنبه با حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه مستقیم به درخواست‌های مراجعان پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر جهانگیر در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با مراجعان و کارشناسان این مرکز گفت وگو کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
مردمی که از استان‌های مختلف کشور صبح اول وقت در این مرکز برای حل مشکل قضایی خود آمده بودند با حضور معاون قوه قضاییه امیدوار شدند. 
,
 
,
اصغر جهانگیر بازرس ویژه قوه قضاییه و معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و علی اصغر رفاهی رئیس مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه به طور موردی با مراجعان صحبت و دستورات لازم برای بررسی پرونده‌های آنها صادر کرد.
,
 
,
به گفته یکی از کارشناسان این مرکز، روزانه به طور متوسط ٣٠٠ پرونده به مرکز ارتباطات مردمی ارجاع می‌شود.
,
 
,
جهانگیر در حاشیه این بازدید، با چند مراجعه‌کننده به تفصیل گفت و گو کرد.
,
 
,
یکی از مراجعان، پرونده‌ای به اتهام قاچاق دارو با صدور قرار ١۶ میلیارد تومانی داشت که بعد از گذشت ماهها همچنان در مرحله تحقیقات دادسرا قرار دارد.
,
 
,
این فرد تقاضای تعیین تکلیف پرونده را داشت که معاون قوه قضاییه بعد از شنیدن اظهارات او دستور داد تا شعبه بازپرسی درخصوص علت اطاله دادرسی و عدم صدور قرار نهایی همچنین عدم پاسخگویی به مراجع قانونی توضیح دهد.
,
 
,
موضوع دیگر مربوط به تخلفات و پرونده‌هایی در استان سمنان بود که معاون قوه قضاییه دستور بررسی فوری این پرونده‌ها و اعزام تیم ویژه به استان سمنان را صادر کرد.
,
 
,
مراجعه‌کنندگانی از استان آذربایجان شرقی درباره موضوع عدم اجرای حکم قطعی یک شرکت تعاونی مسکن شکواییه‌ خود را به معاون قوه قضاییه مطرح کردند و درخواست اجرای حکم را داشتند و جهانگیر بعد از شنیدن شرح تفصیلی ماجرا و تماس تلفنی با موسی خلیل‌اللهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی و توضیحات وی در این خصوص، دستور تهیه گزارش مجدد از سوی استان مربوطه با توجه به مستندات قانونی را صادر کرد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه