اخبار داغ

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کرمانشاه:

۲۲۰ کلاس درس در استان کرمانشاه سیستم گرمایشی استاندارد ندارند

۲۲۰ کلاس درس در استان کرمانشاه سیستم گرمایشی استاندارد ندارند
مرزبان نظری گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار کلاس درس در سطح استان کرمانشاه داریم که تنها ۲۲۰ کلاس از این تعداد سیستم گرمایشی استاندارد ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرزبان نظری در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، در خصوص علت آتش سوزی در مدرسه روستای "کرم بست" کرمانشاه اظهار داشت: اداره کل نوسازی مدارس در راستای انجام وظایف سال گذشته اقدام به تجهیز مدارس به سیستم گرمایشی شوفاژ کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه افزود: به دلیل عدم گازرسانی در برخی روستاها از جمله روستای کرم بست متاسفانه امکان تجهیز کلاس های درس به سیستم گرمایشی شوفاژ وجود ندارد و از بخاری کاربراتور استاندارد در این مدارس استفاده می شود.

وی خاطر نشان کرد: روز گذشته نیز یکی از دانش آموزان درجه خروجی نفت بخاری را باز می کند و همین امر سبب آتش سوزی شد که خوشبختانه به موقع اطفاء صورت گرفت و اتفاق خاصی نیفتاد‌.

نظری گفت: در حال حاضر ۱۷ هزار کلاس درس در سطح استان داریم که تنها ۲۲۰ کلاس از این تعداد سیستم گرمایشی استاندارد ندارند و بیشتر در مناطق روستایی و دورافتاده هستند که تمهیدات لازم در جهت تجهیز آنها در دست اقدام است.

وی بیان داشت: آموزگاران در این مدارس توجه داشته باشند درصورت استفاده از بخاری کاربراتوری حتما نکات ایمنی را رعایت کنند تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه