اخبار داغ

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۶۰درصد از جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی سمنان دوز سوم را دریافت کرده‌اند

۶۰درصد از جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی سمنان دوز سوم را دریافت کرده‌اند
سید سعید کسائیان گفت: تاکنون ۶۰ درصد از جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی سمنان دوز سوم را دریافت کرده اند و از کل جمعیت حدود ۲۱ درصد دوز سوم را دریافت کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سعید کسائیان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با وضعیت ابتلا به امیکرون در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت:سویه جدید امیکرون نسبت به دلتا علائم کمتری داشته وممکن است مواردی مثبتی از آن وجود داشته باشد اما خوشبختانه تاکنون موردی از بستری و ابتلا به آن در سطح مجموعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان را شاهد نبوده‌ایم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی سمنان در ادامه اذعان کرد: تمام موارد مشکوک به امیکرون جهت بررسی، نمونه برداری و به تهران انتقال داده می شود که تاکنون منفی بوده و تنها یک مورد بررسی به تهران انتقال داده شده که هنوز پاسخ قطعی آن ارسال نشده است.

کسائیان با بیان اینکه خوشبختانه روند استقبال مردم از دریافت دوزسوم تاکنون بسیار عالی بوده است، افزود: تاکنون ۶۰ درصد از جمعیت هدف دانشگاه علوم پزشکی سمنان دوز سوم را دریافت کرده اند و از کل جمعیت  تحت پوشش دانشگاه علومپزشکی سمنان حدود ۲۱درصد دوز سوم را دریافت کرده اند.

این مقام مسئول تاکید کرد که تمامی افراد بالای ۱۲ سال امکان تزریق دوز سوم را دارند و این روند جهت تکمیل ایمنی در برابر واکسن لازم ومنوط به دریافت واکسن خاصی در مرحله اول و دوم نیست.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵.۵ درصد از جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان هنوز دوز اول را دریافت نکرده اند، بیان کرد: امکان جهش های ویروس در دنیا توسط این افراد ممکن است رخ دهد و لذا از این افراد خوهشمندیم برای دریافت واکسن مراجعه کنند و این اطمینان خاطر را به انها می دهیم که با دریافت واکسن هیچگونه عوارض جدی را نخواهند داشت.

کسائیان همچنین تصریح کرد: با توجه به نظر کارشناسان ومتخصصین اگر وضعیت رعایت پروتکل ها کاهش یابد و عادی انگاری ادامه یابد احتمال اینکه در هفته های آینده پیک ششم را شاهد باشیم وجود دارد و باید همچنان رعایت پروتکل ها را مدنظر داشته باشیم و با توجه به اینکه پیک های قبلی نیز در حالت انفجاری رخ داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه