اخبار داغ

کارشناس مسائل اجتماعی:

سبد رسانه ملی برای پر کردن اوقات فراغت مخاطبان خالی است

سبد رسانه ملی برای پر کردن اوقات فراغت مخاطبان خالی است
محمد شجاعی گفت: رسانه ملی وظیفه خطیری به عهده دارد که تاکنون نتوانسته جایگاه خوبی برای تامین سرگرمی مردم ایفا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسائل اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: یک خانواده ۴ نفره اگر بخواهد مصرف فرهنگی سالمی داشته باشد باید بین ۱ تا ۳ میلیون تومان در ماه هزینه کند و این آمار بسیار نگران کننده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمد شجاعی ادامه داد: در عصر فناوری دیجیتال که انسان ها به شدت درگیر کار و تکنولوژی هستند، برای رهایی از این دنیا نیاز به سرگرمی دارند.
,
وی افزود: وقتی هزینه سرگرمی در کشور بالا می رود یا به کالای لوکس تبدیل می شود از آن طرف آسیب های اجتماعی در کشور افزایش می یابد.
,
این کارشناس تصریح کرد: بین سرگرمی سالم و افزایش آسیب های اجتماعی رابطه مستقیم وجود دارد.
,
شجاعی گفت: وقتی نیاز سرگرمی در محیط سالم تامین نشود ناخودآگاه فرد به سمت کارهای خلاف، اعتیاد و ... روی می آورد.
,
وی ادامه داد: در گذشته برای گذراندن اوقات فراغت افراد به سرگرمی روی می آوردند اما امروز برای رهایی از دنیای تکنولوژی و فشارهای زندگی به تفریح روی می آورند.
,
این کارشناس تاکید کرد: تکنولوژی حتی معنای سرگرمی را تغییر داده است بنابراین دستگاه های متولی باید برنامه ریزی داشته باشند.
,
شجاعی گفت: رسانه ملی در این بین وظیفه خطیری به عهده دارد که تاکنون نتوانسته جایگاه خوبی برای تامین سرگرمی مردم ایفا کند.
,
وی ادامه داد: باید کارگروه هایی برای سرگرمی در هر استانی شکل بگیرد و متناسب با روحیات آن استان تفریحاتی را طراحی کنند که ضمن پایین بودن هزینه، نیاز افراد را تامین کند.
,
این کارشناس در خاتمه خاطرنشان کرد: هزینه پیشگیری کمتر از درمان است بنابراین برای سرگرمی هزینه کنیم تا در آینده چندین برابر برای جلوگیری از شیوع آسیب اجتماعی هزینه نکنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه