اخبار داغ

آلومینیوم صفر – سپاهان صفر؛ تراکتور 1 – نساجی 1؛ هوادار 1 – نفت آبادان 2؛ مس صفر – پیکان صفر؛ ذوب آهن صفر – گل گهر صفر؛ فولاد 2 - پدیده صفر؛

لیگ برتر فوتبال| برد خارجی فولاد/ هفته تساوی های بی خاصیت؛ همه برای استقلال بازی کردند!

لیگ برتر فوتبال| برد خارجی فولاد/ هفته تساوی های بی خاصیت؛ همه برای استقلال بازی کردند!
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران با پی‌گیری ۸ دیدار خاتمه یافت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته پانزدهم و پایانی نیم‌فصل نخست بیست‌ویکمین دوره از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، با پی‌گیری ۸ دیدار از عصر امروز (پنج‌شنبه - ۲۳ دی‌ماه) به برگزاری رسید تا تکلیف ۱۵ راند ابتدایی مسابقات رسماً مشخص شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

از ساعت ۱۵ و در شهر اراک؛ تیم‌های فوتبال آلومینیوم و سپاهان طی دیداری حساس و جذاب به مصاف یک‌دیگر رفتند که در نیمه نخست اتفاقی رخ نداد. نیمه دوم نیز نزدیک و پایاپای دنبال شد و دو تیم از موقعیت های خود استفاده نکردند تا امتیازات در اراک تقسیم شود.

,

آلومینیوم صفر
گل:-

, آلومینیوم صفر, آلومینیوم صفر,
, گل:-,

سپاهان صفر
گل:-

, سپاهان صفر, سپاهان صفر,
, گل:-,

از ساعت ۱۵ و در شهر تبریز؛ تیم‌های فوتبال تراکتور و نساجی به مصاف یک‌دیگر رفتند که در نیمه نخست اتفاقی رخ نداد اما در نیمه دوم نساجی خیلی زود با تیزچنگی گل برتری را به ثمر رساند در ادامه تراکتور که نمی خواست در خانه بازنده باشد، سراپا حمله شد و در نهایت این گل را جبران کرد تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. 

,

تراکتور 1
گل: هادی محمدی (79)

, تراکتور 1, تراکتور 1,
, گل: هادی محمدی (79),

نساجی 1
گل: امیرمهدی جانملکی (55)

, نساجی 1, نساجی 1,
, گل: امیرمهدی جانملکی (55),

از ساعت ۱۵ و در شهر تهران؛ تیم‌های فوتبال هوادار و صنعت‌نفت به سرمربی‌گری دو استقلالی نام‌آشنا به مصاف یک‌دیگر رفتند. بازی با برتر آبادانی ها شروع شد تا این تیم با برد به رختکن برود. نیمه دوم هم میزبان یک گل دیگر زد و اگرچه هوادار یک گل را جبران کرد اما باز هم مانع پیروزی میزبان نشد تا 3 امتیاز شیرین را کسب کند.

,

هوادار 1
گل: مهدی عبدی (90+4)

, هوادار 1, هوادار 1,
, گل: مهدی عبدی (90+4),

صنعت‌نفت 2
گل: شروین بزرگ (30) و حکیم نصاری (56)

, صنعت‌نفت 2, صنعت‌نفت 2,
, گل: شروین بزرگ (30) و حکیم نصاری (56),

از ساعت ۱۵ و در شهر رفسنجان؛ تیم‌های فوتبال مس و پیکان به مصاف یک‌دیگر رفتند که دو تیم در یک بازی سرد و ملال آور هیچ کار خاصی انجام ندادند تا امتیازات تقسیم شود.

,

مس صفر
گل:-

, مس صفر, مس صفر,
, گل:-,

پیکان صفر
گل:-

, پیکان صفر, پیکان صفر,
, گل:-,

از ساعت ۱۵ و در شهر اصفهان؛ تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و گل‌گهر طی دیداری حساس و مهم به مصاف یک‌دیگر رفتند. بازی دو تیم بسیار نزدیک و پایاپای دنبال شد اما در نیمه نخست اتفاقی رخ نداد. در نیمه دوم موقعیتهای دو تیم به جایی نرسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

,

ذوب‌آهن صفر
گل:-

, ذوب‌آهن صفر, ذوب‌آهن صفر,
, گل:-,

گل‌گهر صفر
گل:-

, گل‌گهر صفر, گل‌گهر صفر,
, گل:-,

از ساعت 16 و در شهر اهواز هم تیم‌های فوتبال فولاد و پدیده به مصاف یک‌دیگر رفتند. فولاد بازی را توفانی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید. دامنه حملات میزبان باز هم ادامه یافت تا گل دوم را هم به ثمر رسانده و با برتری قاطع به رختکن برود. نیمه دوم  بازی متعادل تر شد تا فولاد با همان 2 گل به پیروزی رسید.

,

فولاد 2
گل: لوسیانو پریرا (10، پنالتی) و آیاندا پاتوسی (40)

, فولاد 2, فولاد 2,
, گل: لوسیانو پریرا (10، پنالتی) و آیاندا پاتوسی (40),

پدیده صفر
گل:-

, پدیده صفر, پدیده صفر,
, گل:-,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه