اخبار داغ

دبیر شورای بسیج تجار و فعالیت اقتصادی کشور:

دولت سیزدهم روحیه امید را به جامعه بازگرداند

دولت سیزدهم روحیه امید را به جامعه بازگرداند
اسلامی گفت: دولت سیزدهم سبب شده تا روحیه امید در دل مردم جوانه زند و می توان از این فرصت برای رشد و رونق بهره برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، محمد جواد اسلامی ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر بسیج تجار و فعالین اقتصادی لرستان، اظهار داشت: در شروع جنگ تحمیلی همه کشورها می گفتند که ایران نمی توان در این جنگ به پیروزی برسد اما علیرغم تحریم ها، ملتی که تا دیروز هیچ استقلال نظامی نداشت اما این ملت پس از سالها ایستادگی در هشت سال به پیروزی رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: دشمن پس از جنگ تحمیلی متوجه شد که از طریق جنگ نمی تواند با ایران روبرو شود و امروز در اقتصاد باید کاری کرد که دنیا بگویند نمی شود از دریچه اقتصاد با ایران وارد جنگ شد.

,

دبیر شورای بسیج تجار و فعالیت اقتصادی کشور تصریح کرد: امروز وارد صحنه ای شدیم که گفته می شود و هدف ما از تشکیل شورای بسیج تخصصی تجار، مصلحت اقتصادی است به گونه ای که معضلات تجارت، اشتغال، رونق اقتصادی را رصد و ساختار و راهکار بیان کنند و با روحیه بسیجی کار را جلو ببرند.

,

اسلامی خاطرنشان کرد: بسیج نمی تواند انقلاب را رها کند و طی این سالها در هر عرصه و صحنه ای خدمات ارائه داده است و رهبری فرمودند کسی که دلش برای کشور بتپد بسیجی است.

,

وی بیان کرد: در بسیج هدفمان کمک کننده است، همچنین رهبری فرمودند عامل نجات کشور غیرتی دینی است که در استان لرستان این غیرت برجسته است و در مقابل این روحیه، یاس قرار دارد و باید برای امیدواری اقدام کرد.

,

دبیر شورای بسیج تجار و فعالیت اقتصادی کشور گفت: دولت سیزدهم سبب شده تا روحیه امید در دل مردم جوانه زند و می توان از این فرصت برای رشد و رونق بهره برد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه