اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان خبرداد

برگزاری راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در زنجان در صورت فراهم بودن شرایط

برگزاری راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن در زنجان در صورت فراهم بودن شرایط
حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز جمعه در صورت قرمز بودن تجمع محدودیت برگزار و غیر از وضعیت قرمز راهپیمایی ۲۲ بهمن تا مصلی خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در استان زنجان، اظهارداشت: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت استثنایی برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری است و با وجود اینکه مردم در زمینه معیشت و کرونا دچار مشکلاتی هستند، بیان دستاوردهای انقلاب ضروری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در سالروز قیام ۱۹ دی، افزود: تاکید مقام معظم رهبری نیز بیان دستاوردهای نظام اسلامی که دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای بیان این دستاوردها برای امید بخشی در جامعه است.
,
 
,
این مسئول ادامه داد: ۲۲ بهمن شاه بیت دهه فجر انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که برگزاری اجتماع بزرگ برای این روز برنامه‌ریزی می‌شود.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه دشمنان و توطئه گران اهداف خود را امروزه در جنگ شناختی دنبال می‌کنند، افزود: امروز دشمن در جنگ نظامی و معرفتی به نتیجه نرسیده و به جنگ شناختی روی آورده و گفتمان انقلاب را نشانه رفته است.
,
 
,
حجت‌الاسلام ناصر ادامه داد: دهه فجر انقلاب اسلامی بهانه‌ای برای تکریم شخصیت امام خمینی(ره)، خانواده شهدا، ایثارگران و رزمندگان است که برنامه‌های مختلفی در این زمینه برگزار می‌شود.
,
 
,
وی برضرورت نگاه ویژه به جایگاه زن به دلیل تقارن ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و روز زن و مادر تاکید کرد و گفت: باید در برنامه‌ها به نقش بانوان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه شود.
,
 
,
این مسئول یادآورشد: مردمی کردن بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر، فعال کردن مساجد و تشکل‌های مردمی، استفاده از ظرفیت جوانان و طراوت بخشی به برنامه‌ها ضروری است.
,
 
,
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان به مناسبت ۱۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن در روز جمعه در صورت قرمز بودن وضعیت کرونایی تجمع محدودیت برگزار و غیر از وضعیت قرمز راهپیمایی تا مصلی خاتم‌الانبیا برگزار می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه