اخبار داغ

با حضور جمعی از مسئولان؛

آئین اختتامیه جشنواره طراوت برگزار شد

آئین اختتامیه جشنواره طراوت برگزار شد
آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری طراوت با حضور جمعی از مسئولان استانی در باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  مرآت، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری طراوت با حضور جمعی از مسئولین استانی در باغ موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , مرآت, ،,

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان در مراسم اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و  ادبی طراوت با اشاره به اهمیت برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره طراوت فرصت مغتنمی است تا اهمیت موضوع حجاب و عفاف در  جامعه  مورد بررسی قرار گیرد و در این خصوص اقدامات و تلاش های خودجوش  گروه های مردمی در سراسر کشور  و به ویژه در استان سمنان آثار و برکات زیادی داشته است‌.

,

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اهداف دشمنان در شرایط جنگ نرم امروز تصریح کرد: دشمن  این را درک  کرده است که هویت جامعه اسلامی بر مبنای خانواده است و بر این اساس است که دشمنان  تمرکز اصلی خود را در  جنگ نرم  بر از بین بردن این بنیان اجتماعی گذاشته است.

,

وی افزود: وقتی خانواده ای مستحکم شود جامعه ارزشمند ی را خواهیم داشت و و در این کارزار فرهنگی ، حجاب و عفاف یک موضوع  زیر بنایی در جامعه است و در صورتی که به آن توجه نشود آسیب های اجتماعی گریبانگیر جامعه خواهد شد  و امروز در غرب شاهد آن هستیم که با نگاه تحقیر آمیز به زنان در حوزه خانواده دچار چالش جدی هستند.

,

سردار دامغانی به برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری دشمن در حوزه  تضعیف فرهنگ حجاب و عفاف  اشاره کرد و افزود:باید تمام همت خود را به کار گیریم  تا  بتوانیم از این موانع با موفقیت عبور کنیم.

,

انسجام بین دستگاه های مربوطه در حوزه عفاف و حجاب زمینه تحولی در این بخش خواهد شد

, انسجام بین دستگاه های مربوطه در حوزه عفاف و حجاب زمینه تحولی در این بخش خواهد شد, انسجام بین دستگاه های مربوطه در حوزه عفاف و حجاب زمینه تحولی در این بخش خواهد شد,

مهدی رضائیان دبیر شورای سیاست گذاری عفاف و حجاب کشور نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از دست اندرکاران این جشنواره معظم خاطر نشان کرد: بخشی از اقدامات حوزه عفاف و حجاب اقدامات ایجابی است و برگزاری این چنین جشنواره هایی اقدام موثری در مقابل کارشکنی های دشمن جهت ترویج بی عفتی در جامعه است.

,

رضائیان همچنین خاطر نشان کرد: درحال حاضر اقدامات نظارتی و مدیریتی بیش از هر زمان دیگری مورد نیاز کشور است تا به ان پرداخته شود و به دلیل انسجام و هماهنگی ایجاد شده  حال حاضر کشور بین دستگاه های حاکمیتی این مهم قطعا باید در دستور کار قرار گیرد.

,

وی با اشاره به اینکه در سال های گذشته مسامحه و سهل انگاری دستگاههای مربوطه در انجام امور خود منجر به ایجاد این وضعیت در کشور شد که امیدوار هستیم با رویکرد جدید و انسجام ایجاد شده به اهداف مربوطه دست یابیم.

,

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه این مهم تنها وطیفه حاکمیتی نیست، افزود: باید در کنار مسئولین تک تک احاد جامعه نیزپای کار باشند تا بتوان در پیشبرد اهداف کشور در این زمینه اقدام موثری انجام داد.  

,

رضایی همچنین خاطر نشان کرد: مشکلات کشور در حوزه کرونا و معیشت نباید موجب غفلت از امور فرهنگی شود و باید به اثرات زیانبار غفلت های فرهنگی بربدنه انسانی جامعه توجه جدی کرد.

,

فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب را باید از خودمان شروع کنیم

, فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب را باید از خودمان شروع کنیم, فرهنگ سازی در زمینه عفاف و حجاب را باید از خودمان شروع کنیم,

حجت الاسلام و المسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان نیز در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی هنری ادبی طراوت با تقدیر از برگزاری این جشنواره، به آموزش و فرهنگ سازی در  عرصه  عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی و برنامه‌های متنوع آموزشی در الگو سازی حجاب و عفاف بسیار مهم است.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی افزود:باید عفاف و حجاب را از خودمان شروع کنیم و یکی از زمینه های فرهنگ سازی  در حوزه عفاف و حجاب برگزاری چنین  جشنواره‌ هایی است و باید با تحول انقلابی فرهنگ عفاف و حجاب را در جامعه نهادینه کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه