اخبار داغ

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

۲۱.۶ درصد مردم کرمانشاه دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند

۲۱.۶ درصد مردم کرمانشاه دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند
مهدی محمدی گفت: در استان کرمانشاه ۲۱.۶ درصد از گروه هدف بالای ۱۸ سال نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی محمدی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: در حال حاضر ۹۱ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با گزارش ۲ مورد دیگر فوت طی ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع موارد فوت با تشخصی قطعی کرونا در استان کرمانشاه به ۲ هزار و ۹۳۶ نفر رسید‌.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۷۰ هزار و ۲۸۷ نفر با تشخیص این بیماری در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

محمدی گفت: در حال حاضر با تصمیم ستاد مدیریت کرونا بیمارستان فارابی از پذیرش بیماران کرونایی معاف شده است و امروز هیچ بیمار کرونایی در بیمارستان فارابی بستری نداریم.

وی بیان داشت: بیمارستان فارابی در طول ۲۱ ماه گذشته با ۸ هزار و ۷۰ بیماری که پذیرش کرده خدمت شایسته‌ای به درمان بیماران کرونایی داشته است و ۹۶ درصد از بیماران مراجعه کننده به این بیمارستان با حال مساعد ترخیص شده‌اند.

محمدی اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۲۱.۶ درصد از گروه هدف بالای ۱۸ سال نوبت سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند یعنی از یک میلیون و ۲۵۰هزار و ۷۷۴ نفری که دوز دوم را گرفته اند تنها ۳۱۳ هزار و ۶۲۴ نفر دوز را دریافت کرده‌اند که این رقم پایینی است و خواهش ما این است که هر چه سریعتر نسبت به تزریق دوز سوم اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیو,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه