اخبار داغ

با افت ۴۲۰ واحدی؛

شاخص بورس منفی شد/ ۴۲۸۷ میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام

شاخص بورس منفی شد/ ۴۲۸۷ میلیارد تومان ارزش معاملات بازار سهام
شاخص کل بورس تهران معاملات آخرین روز کاری هفته با افت ۴۲۰ واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحد رسید؛ همچنین امروز شیب روند خروج پول توسط افراد حقیقی کاهش یافت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار سهام امروز چهارشنبه و در آخرین روز کاری هفته در حالی منفی به کار خود پایان داد که شاخص هم وزن و شاخص فرابورس مثبت بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

معاملات روز جاری با گرایش نسبتاً منفی آغاز بکار کرد، اما در همان ساعت نخست معاملات با رشد تقاضا قیمت نمادها به منطقه سبز رنگ حرکت کرد و شاخص کل بورس مثبت شد اما در نیمه دوم معاملات با رشد عرضه و فشار فروشندگان و افت قیمت‌ها منفی شد.

,

معامله گران در دو بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۴۹۴ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۶۲۹ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

, معامله گران در دو بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۴۹۴ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۶۲۹ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,

ارزش کل معاملات بازار سهام به بیش از ۴۲۸۷ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام حدود ۲۶۳۷ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات با ۴۲۰ واحد کاهش به یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۲۸۳  واحد رسید اما شاخص هم وزن مثبت بود و با ۳۵۹ واحد رشد عدد ۳۵۳ هزار و ۷۷۱ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات با ۴۲۰ واحد کاهش به یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۲۸۳  واحد رسید اما شاخص هم وزن مثبت بود و با ۳۵۹ واحد رشد عدد ۳۵۳ هزار و ۷۷۱ واحد را ثبت کرد.,

معامله‌گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۸۴ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۳۲۳ هزار معامله و به ارزش ۲۴۰۶ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، مبین انرژی خلیج فارس و پتروشیمی پردیس بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند و در مقابل نمادهای پتروشیمی نوری، پتروشیمی فناوران، پالایش نفت بندرعباس و ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌ با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شدند.

,

شاخص کل فرابورس ایران با ۳۶ واحد افزایش به عدد ۱۸ هزار و ۱۰۱ واحد را رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران با ۳۶ واحد افزایش به عدد ۱۸ هزار و ۱۰۱ واحد را رسید.,

معامله‌گران در فرابورس با انجام بیش از ۱۷۱ هزار معامله، مالکیت بیش از یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون سهم و اوراق مالی را دست به دست کردند که ارزش آن حدود ۱۸۸۱ میلیارد تومان شد.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، صنعتی مینو، سرمایه گذاری صبا تامین، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی و توسعه سامانه ی نرم افزاری نگین بیشترین اثر مثبت و در مقابل نمادهای فرابورس ایران و گروه توسعه مالی مهر آیندگان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس گذاشتند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه