اخبار داغ

دزدها به کابل‌های مخابراتی در "بویراحمد" رحم نکردند

دزدها به کابل‌های مخابراتی در "بویراحمد" رحم نکردند
قطعی خطوط تلفن ثابت در روستای "مهریان" شهرستان بویراحمد صدای اهالی این روستا را درآورده و علت اصلی این مشکل سرقت کابل‌ها توسط سارقان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس مدتی است که اخبار سرقت های پلیس حکایت از دزدی کابل های برق و مخابرات در کهگیلویه و بویراحمد دارد تا این مدل سرقت ها روز به روز افزایش پیدا کرده و از سوی مسئولان چاره اندیشی در این خصوص نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

مردم اصلی ترین متضررین سرقت کابل های برق و مخابرات هستند چرا که بدون شک این سرقت ها برای شرکت مخابرات و توزیع نیروی برق هزینه بر بوده و این مردم هستند که باید مدتی را بدون ارتباط و روشنایی برق طی کنند.

,

حسین  یکی از اهالی روستای مهریان در تماس با خبرنگار صبح زاگرس از سرقت کابل های مخابراتی در این روستا خبر داد و گفت : فصل امتحانات رسیده و با قطع شدن شبکه کابلی مخابرات نبود اینترنت برای ما گران تمام شده و بدون شک باید با این سارقان بشدت برخورد شود.

,

به گفته این جوان روستا نشین از اهال مهریان شهرستان بویراحمد سارقان سیم کابل های مخابراتی را به سرقت بردند و این امر باعث شده تا وضعیت تلفن های خانگی و اینترنت در روستا دچار اختلال شود.

,

وی پیشنهاد داد: برای جلوگیری این مشکل بهتر است مخابرات به جای کابل‌های هوایی به روش زیر زمینی کابل ها از جمله تلفن را به واحدهای مسکونی برساند و یا از روش های بهتری استفاده کنند تا سارقان نتوانند به آنها دستبرد بزنند.

,

فردی دیگر بر لزوم نظارت شبانه روزی نیروهای پلیس با مشارکت اهالی هر منطقه و بسیج محلات برای جلوگیری از هر مشکلی مثل این مورد تاکید کرد.

,

شماری از اهالی روستای مهریان در 3 کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد طی تماس تلفنی با این رسانه از مسئولان امر خواستند برای حل مشکل سرقت کابل های مخابراتی چاره ای بیندیشند که این مهم با اطلاع رسانی فراگیر و مشارکت مردمی و تعامل بیشتر نهادهای مربوط قابل حل است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه