اخبار داغ

در آئین معارفه فرماندار کهگیلویه مطرح شد؛

پیشرفت پروژه‌های عمرانی کهگیلویه لاک‌پشتی است+تصاویر

پیشرفت پروژه‌های عمرانی کهگیلویه لاک‌پشتی است+تصاویر
با حضور مسئولان کهگیلویه‌و‌بویراحمد و مسئولان شهرستانی مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس عبدالعزیز موسوی در آیینی با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستانی امروز چهارشنبه ۲۲ دی‌ماه ۱۴۰۰ به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کهگیلویه معرفی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

معاون سیاسی امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین گفت: در آستانه سفر دکتر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به استان، جلسه ضروری پیش امد که استاندار به جهت این نشست ضروری به تهران سفر کردند.

,

هاشمی در ادامه بر ضرورت توجه مسئولان به اجرای دقیق  قانون اشاره کرد و افزود: آنچه که نظام و دولت از ما مسئولان توقع دارد و مانیز به تبع آن از فرمانداران انتظاری داریم آن است که مر قانون عمل کنند

,

وی تصریح کرد: همه ما باید در مقابل قانون خاضع،خاشع و مطیع باشیم ولو اگر در جایی قانون به نفع ما نباشد.

,

هاشمی  بر ضرورت وحدت رویه و وفاق و همدلی مسئولان با یکدیگر در جهت رفع معظلات و مشکلات مردم و جامعه تاکید کرد و گفت: ما مسئولان در هر رده ها که قرار داریم باید با یکدیگر کاملا هماهنگ بوده و وحدت رویه داشته باشیم و آن را به الگویی تاثیر گذاربرای جامعه تبدیل کنیم چرا که  مردم به رفتار مسئولان خود توجه دارند و وقتی می بینند مسئولان با یکدیگر همدل هستند آنها نیز این روش را پیش خواهند گرفت.

,

معاون سیاسی امنیتی استاندارکهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: باید بپذیریم دولت ها که تغییر می‌کنید این جایجایی طبیعی است چرا که نیروها مجری سیاسیت های دولت هستند و این تغییرات دلیل ضعف مدیران قبلی نیست.

,

هاشمی گفت: کهگیلویه، شهرستانی است که محرومیت های زیادی  کشیده با توجه به اینکه مردمی انقلابی و نوع دوستی دارد  در طول سالها  خیلی از سخت ها را تحمل کردند اما همچنان به امان هایی که داشتند پای‌بند هستند.

,

وی افزود: در حال حاظر پروژه های زیادی در  شهرستان هستند که روند لاکپشتی دارند که می طلبدبا تلاش مضاعف این پروژه ها به سرانجام رسیده که تاثیر بسزایی در بحث اشتغال زایی خواهد داشت.

,

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:, تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

, , , ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه