اخبار داغ

سومین جایزه سال «استیکر» به ایستگاه پایانی رسید/ معرفی برگزیدگان

سومین جایزه سال «استیکر» به ایستگاه پایانی رسید/ معرفی برگزیدگان
مراسم اختتامیه سومین جایزه سال «استیکر» عصر سه‌شنبه ۲۱ دی برگزار و برگزیدگان این دوره از مسابقه معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مراسم اختتامیه سومین جایزه سال «استیکر» عصر سه‌شنبه ۲۱ دی با اجرای میثم درویشان‌پور و با حضور میثم عسگری رئیس جشنواره «استیکر»، بهرام عظیمی رئیس هیأت داوران، سیدمحمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، اعضای هیأت داوران و جمعی از شرکت‌کنندگان در خانه شعر و ادبیات ایران برگزار شد. سید مسعود شجاعی طباطبایی دبیر جشنواره به دلیل کسالت در این مراسم حضور نداشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

میثم عسگری در ابتدای این مراسم عنوان کرد: خوشحالم که پس از سه سال تصمیمی که سال ۹۸ گرفته بودیم و ایده‌های سال ۹۷ به سرانجام رسیده است. سال اول که با مسعود شجاعی طباطبایی و بهرام عظیمی درباره برپایی چنین جشنواره‌ای صحبت می‌کردیم، نگران بودیم که جشنواره استیکر به دلیل اینکه سابقه و تجربه‌ای در ایران ندارد، به لحاظ کمی و کیفی آثار خوبی ارائه نکند اما به لطف خدا و دوستان توانستیم در این سه سال با رویکرد شخصیت‌سازی فرهنگی و ایرانی محصولاتی را طراحی کنیم و این محصولات در تمام پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی کارکرد دارد.

,

رئیس جشنواره یادآور شد: بومی‌سازی امکانات مانند استیکر یا خدمات عمومی و خصوصی در پیام‌رسان‌های داخلی هرچند با سختی و دافعه اما در حال شکل‌گیری است. فکر می‌کنم مسئولان و نهادهای ما نیز باید در این حوزه تصمیمات بزرگ بگیرند و و حمایت کنند. من به جرأت می‌توانم بگویم تاکنون تمام حمایت‌های دولتی یا در کلام بوده است یا در کاغذ و این حمایت‌ها باید عملی شود.

,

عسگری در پایان اظهار کرد: از تمام کسانی که ما را در برگزاری این جشنواره حمایت کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانیم این رویداد را به صورت سالانه برگزار کنیم هرچند که امکان دارد در آینده تبدیل به دوسالانه شود.

,

سیدمحمدحسین حجازی مدیرعامل شرکت نوسازی عباس‌آباد به عنوان دومین سخنران این مراسم گفت: این جشنواره و به طور کلی این نوع جشنواره‌ها باید در کشور مورد توجه جدی قرار گیرند. عزیزانی که این جشنواره را برگزار کردند به اهمیت استیکر واقفند و استیکر در ارتباطات امروزه ما بسیار نقش مهمی دارد و بخشی از محاورات ما از طریق استیکر انجام می‌شود.

,

وی در ادامه درباره علت اینکه اراضی عباس‌آباد به حمایت از این رویداد هنری پرداخت، توضیح داد: ما در شرکت نوسازی عباس‌آباد تا جایی که بتوانیم از نگاه شتاب‌دهنده هر کمکی برای پویایی این عرصه و عرصه‌های مرتبط انجام خواهیم داد. اراضی عباس‌آباد عضو سازمان جهانی گردشگری است و کسانی که در زمینه‌های هنری فعالیت می‌کنند، می‌توانند از این امکانات به عنوان یک مجموعه بین‌المللی و معرفی آن استفاده کنند. به عنوان مثال پل طبیعت چهار جایزه بین‌المللی در زمینه طراحی و معماری دارد و هنرمندان می‌توانند در این زمینه‌ها روی عباس‌آباد حساب باز کنند.

,

حجازی در پایان یادآور شد: من فکر می‌کنم هنرمندان نسبت به کشور و مؤلفه‌های فرهنگی خود عرق ملی دارند و اینکه استیکرها در زمینه فرهنگی چیزی را بومی‌سازی کنند، یک حرکت رو به جلو است و ما نیز علاقه داریم از این موضوع حمایت کنیم.

,

خروجی جایزه «استیکر» کل مردم را درگیر می‌کند

, خروجی جایزه «استیکر» کل مردم را درگیر می‌کند,

بهرام عظیمی رئیس هیأت داوران جایزه سال «استیکر» طی سخنانی عنوان کرد: خاصیت جشنواره «استیکر» این است که نسبت به جشنواره‌های متعددی که در ایران برگزار می‌شود، خاص است، زیرا برگزارکنندگان آن کسانی هستند که سال‌ها با هم کار کرده‌اند و دغدغه کار فرهنگی دارند. از ویژگی‌های جشنواره «استیکر» این است که خروجی آن کل مردم را درگیر می‌کند و محصولاتش برای تمام مردم قابل استفاده است.

,

عظیمی در پایان درباره داوری آثار خطاب به شرکت‌کنندگان حاضر تشریح کرد: ممکن است شما که اینجا نشسته‌اید و اکثراً هم جوان هستید، اگر برنده نشوید داوری را زیر سوال ببرید اما مطمئن باشید که ما در هیأت داوران بدون هیچ چشمداشت و سوگیری آثار را داوری کردیم. گاهی ممکن است یک اثر جزئیات زیادی داشته باشد اما اثر ساده‌تر جایزه بگیرد، زیرا این استیکرها قرار است در ابعاد کوچک و روی صفحه موبایل دیده شوند.

,

در بخش بعدی این مراسم برگزیدگان سومین جایزه سال استیکر به شرح زیر معرفی شدند و جوایز خود را دریافت کردند.

,

جایزه ویژه خانه شعر و ادبیات به شیوا گل محمدی اهدا شد.

,

برگزیدگان بخش اراضی عباس‌آباد

, برگزیدگان بخش اراضی عباس‌آباد,

در بخش ویژه اراضی عباس‌آباد هیأت داوران هیچیک از شرکت‌کنندگان را حائز رتبه سوم ندانستند.

,

جایزه نفر دوم این بخش به علی آهنگر اهدا شد.

,

جایزه نفر اول این بخش به پوریا عبدلی تعلق گرفت.

,

برندگان بخش ایران‌خودرو

, برندگان بخش ایران‌خودرو,

هیأت داوران هیچ‌یک از شرکت‌کنندگان را حائز رتبه سوم ندانستند.

,

جایزه نفر دوم به بهرنگ جدی اهدا شد.

,

جایزه نفر اول به حسین رجب غلامحسینی تعلق گرفت.

,

برگزیدگان بخش شخصیت‌های ادبی و سینمایی

,

جایزه نفر سوم در این بخش به سمانه شجاعی اهدا شد.

,

جایزه نفر دوم این بخش به فریناز سلیمانی تعلق گرفت.

,

جایزه نفر اول در این بخش به محمود نظری اعطا شد.

,

برگزیدگان بخش استیکر ایرانی

, برگزیدگان بخش استیکر ایرانی,

جایزه نفر سوم در این بخش به طاهر شعبانی اهدا شد.

,

جایزه نفر دوم در این بخش به سارا نیک‌فروز تعلق گرفت.

,

جایزه نفر اول در این بخش به حسین زارعی تقدیم. این هنرمند در دومین دوره جایزه سال استیکر نیز موفق به دریافت رتبه اول این بخش شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه