اخبار داغ

رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

اتاق بازرگانی زنجان به عنوان استان معین جهت روابط تجاری با اوگاندا انتخاب شد/ فرصت‌های کشاورزی اوگاندا با برقراری اتاق بازرگانی مشترک، احیا می‌شود

اتاق بازرگانی زنجان به عنوان استان معین جهت روابط تجاری با اوگاندا انتخاب شد/ فرصت‌های کشاورزی اوگاندا با برقراری اتاق بازرگانی مشترک، احیا می‌شود
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: اتاق بازرگانی زنجان از سوی اتاق ایران به عنوان استان معین جهت افزایش تجارت با کشور اوگاندا انتخاب شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی یگانه‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اتاق بازرگانی زنجان از سوی اتاق ایران به عنوان استان معین جهت افزایش تجارت با کشور اوگاندا انتخاب شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ایران و اوگاندا اتاق مشترک بازرگانی نداشتند، خاطرنشان کرد: روال معمول برای روابط تجاری با سایر کشورها اینگونه است که ابتدا یک استان به عنوان اتاق معین انتخاب شده و پس از شناسایی ظرفیت‌های تبادل طرفین به اتاق مشترک بین 2 کشور تبدیل می‌شود که زنجان برای برقراری روابط تجاری با اوگاندا انتخاب شده است.

,

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان گفت: هدف از برقراری روابط تجاری با اوگاندا، توسعه تجارت، سرمایه‌گذاری، برگزاری نمایشگاه‌های متقابل، شناسایی واحدهای تولیدی 2 طرف جهت برقرار تعاملات فرامرزی است.

,

وی اظهار داشت: فرصت‌هایی در حوزه کشاورزی در کشور اوگاندا وجود دارد که با برقراری روابط تجاری می‌توان آن‌ها را احیا کرد.

,

یگانه‌فرد خطرنشان کرد: در بحث توسعه تجارت استان زنجان نیز برنامه‌هایی داریم که امیدواریم بتوانیم با کشور اوگاندا همکاری کنیم.

,

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان زنجان با بیان اینکه برای برقراری روابط تجاری با اوگاندا فعلا در اول راه قرار داریم، گفت: فعلاً موضوع شناسایی تجار در دستور کار قرار دارد تا ببینیم چگونه و در چه زمینه‌هایی می‌توان تبادل و همکاری مشترک با اوگاندا داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه