اخبار داغ

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

زیر آتش تبلیغاتی دشمن باید محکم بایستیم

زیر آتش تبلیغاتی دشمن باید محکم بایستیم
محمد قمی گفت: در این نبرد و نزاع فرهنگی زیر آتش تبلیغاتی دشمن باید محکم بایستیم ما در عهدی که با شهدا و رهبر داریم مصمم هستیم، کار جدی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت الاسلام محمد قمی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران اظهار کرد: این استان سابقه مجاهدت و رشادت‌ها و اتفاقات شکوه‌مند زیادی را در کارنامه دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، دفاع از حرم و... دارد.

 رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه مفتخرم که به این استان آمده‌ام، افزود: ستاد خیلی محکم حامی شریف تبار است و امیدواریم در استان اتفافات موثر رو به جلو رقم زده شود.

قمی افزود: در این نبرد و نزاع فرهنگی زیر آتش تبلیغاتی دشمن باید محکم بایستیم ما در عهدی که با شهدا و رهبر داریم مصمم هستیم، کار جدی است.

وی گفت: ما روحانیون را ثابت قدم می دانیم این استان خاک حاصلخیزی دارد مدیران ملی پرورش داده، برگشت ایشان به استان با اخلاص ولی مصمم همراه خواهد بود.

قمی از حجت الاسلام مهدی شریف تبار به عنوان یک مدیر ملی یاد کرد و گفت: امیدواریم به فضل خداوند عالم، آنگونه که تحقق میرود در این مواجه فرهنگی سخت و پیچیده امروز نقش آفرینی کنند، دشمن امروز بیش از اقتصاد کار می‌کند.

وی استفاده از همه ظرفیت‌های متنوع انسانی و طبیعی از غرب تا شرق استان، تعامل هم افزا با نهادهای انقلابی و حاکمیتی، تکیه بر تشکل‌ها و ظرفیت‌های مردمی، اهتمام ویژه در میدان آوردن جریان‌های دانشجویی و طلبه‌ای فارغ بال از تنوع نظارت و تفاوت آرا در جریان فرهنگی انقلاب، اصالت دادن به خردورزی جمعی و اتصال به سرمایه‌های معنوی و علمی تبلیغی حوزه‌های علمیه و علمای بلاد مهمترین و مؤثرترین رهیافت‌ها در انجام رسالت‌های محول شده به مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران برشمرد.

قمی خواستار یک اراده واحد نیرومند در مقابل تبلیغات سودشمن شد و تاکید کرد: این مهم فردایی متفاوت خواهد ساخت.

مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران نیز با تاکید براینکه امر تبلیغ در دین اسلام مهم و ارزشمند است، گفت: انبیا الهی مرزبانان عرصه توحید بودند و توجه ویژه به امر تبلیغ و رساندن پیام دیدن داشتند؛ بنده به عنوان یک سرباز و خادم در این مسیر حرکت خواهم کرد.

حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای روحانی دفاع مقدس و دفاع از حرم، اظهار کرد: تبلیغ در نظام انقلاب اسلامی بسیار مهم است جریان تبلیغ از دوران امام راحل آغاز و تا امروز وجود دارد امروز در این پیچ و خم‌های مهم تاریخی مسیر را ادامه خواهیم داد.

 مدیرکل جدید تبلیغات اسلامی مازندران افزود: بنده به عنوان یک سرباز و خادم در این مسیر حرکت خواهم کرد، آغاز کارم با مدد شهدا، اساتید و علمای استان صورت خواهد گرفت.

 وی با تاکید براینکه امر تبلیغ در دین اسلام مهم و ارزشمند است، گفت: انبیا الهی مرزبانان عرصه توحید بودند و توجه ویژه به امر تبلیغ و رساندن پیام دیدن داشتند که باید مورد توجه مبلغین و طلاب و روحانیون باشد.

شریف تبار با بیان اینکه امام خمینی(ره) پایه گذار تبلیغ دین در دوران انقلاب اسلامی بوده اند و فرمان تشکیل تبلیغات اسلامی را صادر نمودند، افزود: امروز نیز مقام معظم رهبری فرزند خلف امام راحل ادامه دهنده همین نگاه ویژه امام راحل در حوزه تبلیغ دین هستند.

به گزارش بلاغ، در این مراسم حکم حجت الاسلام محمدمهدی شریف تبار به عنوان مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی اهدا و از تلاش‌های حجت الاسلام ناصر شکریان مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی استان تقدیر شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه