اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در مازندران:

همه گوش به فرمان رهبری باشیم

همه گوش به فرمان رهبری باشیم
محمدباقر محمدی لائینی گفت: دوری از تفرقه در دین همواره باید مدنظر باشد و همه گوش به فرمان رهبری باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مازندران با بیان اینکه تفرقه در دین بدترین خطر است، اظهار کرد:باید گوش به فرمان رهبری باشیم، استفاده از ظرفیت عظیم داخلی اعم از هنرمندان و روحانیون برای تبیلغ و ترویج دین زیر سایه و پرچم انقلاب و ولایت ضرورت دارد از تفرقه باید پرهیز کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه به انتصاب سازمان اعتماد می کنیم و امیدواریم موفق باشند، گفت: وظیفه ما در مقابل دین، این است که مردم را دیندار کنیم همانطور که در فضای مجازی برخی آخوندهای دلقک بیگانه حرف‌هایی می‌زنند.

وی تصریح کرد: بعد از کرونا مساجد حال و روز خوبی ندارد و رونق قبلی را ندارد گرچه پیش از این هم ما در مازندران نیمی از ظرفیت مسجدهای ما از الفبای مسجد که امام جماعت باشد خالی بود.

 محمدی لائینی از تشکیل کارگروه قرآن و عترت، هیات‌های مذهبی، جامعه مداحان و وعاظ انقلابی و غیره خبر داد و افزود: بهره‌گیری از این کارگروه‌ها خوب است وحدت رویه مهم است، دوری از تفرقه در دین همواره باید مدنظر باشد و همه گوش به فرمان رهبری باشیم.

 وی عنوان کرد: اقامه دین موضوع دوم است، انقلاب اسلامی نماد اقامه دین است، تفرقه در دین بدترین خطر است، همه باید به سخنان رهبری توجه کنیم که حجت خدا است حجت قرار نیست معصوم باشد، همه حول این حجت باید برخط باشیم.

 نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مخالفت‌ها در فضای مجازی با ماسک یا واکسن، بر لزوم داشتن غیرت ولایی تاکید کرد و افزود: باید گوش به فرمان رهبری باشیم، استفاده از ظرفیت عظیم داخلی اعم از هنرمندان و روحانیون برای تبیلغ و ترویج دین زیر سایه و پرچم انقلاب و ولایت ضرورت دارد از تفرقه باید پرهیز کنیم.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی مازندران نیز از تربیت ۱۰ هزار مازندرانی در ۲۶ رشته قرآنی خبر داد و گفت: همچنین برای استقرار روحانی در روستاها ۲۰۰ خانه عالم ساخته شد.

حجت الاسلام ناصر شکریان ضمن تقدیر از همراهان خود در مدت دو دهه از خدمت در دیار علویان، اظهار کرد: از همه مسئولان و همراهان خود تقدیر و تشکر دارم‌.

مدیرکل سابق تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه من بارها درخواست کردم که شخص دیگری به جای من بیاید، از حسن اعتماد مسئولان تشکر کرد و ادامه داد: از خانواده معزز شهدا تشکر دارم.
 
شکریان گفت: حقیر از سال ۱۳۷۳ به فرمان امام خمینی(ره) از قم به مازندران مهاجرت کردم مسئولیت قائم مقامی نهاد را داشتم از آنجا فرمان سرپرستی سازمان تبلیغات اسلامی شدم و افتخارم این است که در این مسیر لباس مقدس سربازی امام زمان (عج) را بر تن کردم.

وی از تشکیل کمیته داخلی و خارج از سازمان و تدوین برنامه ۱۰ ساله برای جذب نیروی جدید و توسعه محیط تبلیغات خبر داد و افزود: آن زمان ما خیلی کانون‌های فرهنگی و تبلیغی نداشتیم، در ادارات هم این کانون وجود نداشت، آن زمان استان گلستان هم جزو مازندران بود.

شکریان با اشاره به احداث ساختمان‌های موردنیاز، یادآور شد: برای استقرار روحانی در روستاها ۲۰۰ خانه عالم ساخته شد، ۱۵۰ مورد در حال تکمیل داریم.

 وی با بیان اینکه ما در گذشته اساتید را از قم میاوردیم  گفت: هر سال ۵۰ کادر متخصص را در دستور کار قرار دادیم، الان ۱۰ هزار نفر در ۲۶ رشته قرآنی گواهینامه دارند.

شکریان با اشاره به پیروی از سخنان علامه مصباح یزدی از برگزاری طرح مصباح الهدی و کادرسازی این نیروها خبر داد و گفت: حمایت از جامعه روحانیت و حوزه‌های علمیه وظیفه بنده بود.

وی با بیان اینکه بنده حلالیت می طلبم اگر قصوری بود از حقیر بود، گفت: اگر توفیقی بود از خدا بود، خرسندم برای برادرمان آقای شریف تبار آرزوی توفیق داریم، دعا کنید ما سرباز و خدمت‌گزار ولایت باشیم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه