اخبار داغ

فرماندار شهرستان نور:

دستگاه‎‌های اجرایی در دهه فجر به مردم گزارش کار بدهند

دستگاه‎‌های اجرایی در دهه فجر به مردم گزارش کار بدهند
علی شادمان گفت: دستگاه اجرایی در شهرستان نور در دهه مبارک فجر با یک نمایشگاه مناسب دستاوردهای حوزه کاری خود را برای عموم مردم نمایش بگذارند تا عملکردها و رویدادهای انقلاب اسلامی به نسل جوان معرفی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی شادمان در گفت وگو با خبرنگار بلاغ، اظهارکرد: پیروزی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باید با زبان روز به نسل جوان انتقال داد و رویدادها، پیشرفت‌ها و رشادت‌ها را به صورت تصویری به جوانان بشناسانیم تا نسل آینده از این ظرفیت‌ها استفاده کنند.
 
 وی گفت: انقلاب با خودش دستاوردهای بزرگ اجتماعی، امنیتی، اقتصادی و ... را به وجود آورده که اگر به صورت واقعی برای نسل جدید تبیین کنیم بسیارتأثیر گذارتر است.
 
فرماندار نور با اشاره به جوسازی برخی افراد داخلی که برخلاف واقع عمل می‌کنند، یادآورشد: برخی افراد در داخل حق این نظام و انقلاب را ادا نمی کنند که باید جلوی این جوسازی‌ها را گرفت.
 
 شادمان با اشاره به اینکه در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان نور بر ضرورت برپایی نمایشگاه توسط گروه فرهنگی در شهرستان تأکید شد، افزود: دستگاه اجرایی در شهرستان نور در دهه مبارک فجر با یک نمایشگاه مناسب دستاوردهای حوزه کاری خود را برای عموم مردم نمایش بگذارند تا عملکردها و رویدادهای انقلاب اسلامی به نسل جوان معرفی شود.
 
 وی با اشاره به تأسی از سردارشهید سلیمانی بیان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به ما آموخت در کمبودها می‌توان دستاوردهای خوبی ارائه داد و تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

 فرماندار شهرستان نور  با اشاره به اینکه باید فرصت‌ها را تقویت کنیم که کار و جهش در زمان کمبودها هنر است، تأکید کرد: سردار شهید سلیمانی با ایمان خود در شرایطی سخت که دشمن از نظر اطلاعات و سلاح برتر و ظرفیت بالاتر بود، داعش را زمین‌گیر و نابود کرد و ثابت کرد ما می‌توانیم در زمان کمبودها هم کار کنیم.
 
 شادمان با اشاره به اینکه در شرایط سخت تحریم اقتصادی دستاوردها و پروژه‌های بزرگ در شهرستان نور به نتیجه رسیده است،افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فقط در حوزه نظامی الگو نبود بلکه در حوزه مدیریتی برای همه ما الگو بود که باید از هر فرصتی نهایت استفاده را ببریم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه