اخبار داغ

رئیس جمهور وارد هرمزگان شد

آیت الله رئیسی: توسعه هرمزگان را بیش از گذشته شاهد خواهیم بود/ ظرفیت های تجاری و گردشگری استان مورد توجه دولت است

آیت الله رئیسی: توسعه هرمزگان را بیش از گذشته شاهد خواهیم بود/ ظرفیت های تجاری و گردشگری استان مورد توجه دولت است
آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز 23 دی ماه در چهاردهمین سفر استانی خود، لحظاتی پیش در فرودگاه بندرعباس مورد استقبال مسئولان استانی قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و هیئت همراه لحظاتی پیش وارد فرودگاه بین المللی بندرعباس شدند و مورد استقبال حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان،نمایندگان هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشور در ابتدای حضور در فرودگاه بندرعباس اظهار کرد: شکل گرفتن این استان و منطقه همراه با مقاومت و ایستادگی در برابر متجاوزان بوده است.

,

آیت الله رئیسی با بیان اینکه تاریخ این استان همراه خودش ایستادگی ، مقاومت ، شهامت و شجاعت مردم را ثبت کرده است، افزود: برای استان هرمزگان گفته بودم بررسی های مقدماتی انجام شود که هیئت هایی اعزام شده و بررسی کرده اند.

,

رئیس جمهور کشور گفت: با مشورت نماینده ولی فقیه در استان،استاندار هرمزگان، و استفاده از جامعه فعالان اقتصادی نیازهای استان شناسایی شده است که مورد توجه دولت است.

,

آیت الله رئیسی عنوان کرد: استان هرمزگان استانی تجاری، گردشگری، صنعتی بوده و زمینه ها و ظرفیت های بسیار خوبی در استان هرمزگان داریم که با این ظرفیت های ارزشمند امروز برخی از نارسایی ها فقر و بیکاری در این استان معنی ندارد.

,

وی ادامه داد: در این استان اقتصاد دریا، معدن و صنعت در کنار حوزه های مختلف دیگر اقتصادی باید فعال باشد تا شاهد فقر و بیکاری نباشیم.

,

رئیس جمهور ابراز کرد:  باید از نیروهای مسلح این استان صمیمانه تشکر کرد که امنیت زمین ، هوا و دریا را همواره تضمین کرده اند و حضور آگاهانه و با بصیرت آنها توانسته این منطقه و خلیج فارس را امن نماید.

,

آیت الله رئیسی با بیان اینکه در پرتو این امنیت می توان هر نوع سرمایه گذاری را تضمین کرد، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی هایی برای توسعه یافتن این استان در سایر زمینه ها صورت گرفته و امیدواریم شاهد توسعه بیشتر نسبت به گذشته در این استان باشیم.

,

گفتنی است دیدار با اقشار مختلف مردم، حضور در جلسه شورای اداری، بازدیدها و… از برنامه‌های رئیس جمهور در چهاردهمین سفر استانی خود در مقصد هرمزگان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه