اخبار داغ

رئیس سازمان صمت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

نیاز واحدهای فولادی از طریق بورس تامین نمی‌شود/ افزایش ظرفیت اشتغال در واحد تولید فولاد با تامین برق و گاز

نیاز واحدهای فولادی از طریق بورس تامین نمی‌شود/ افزایش ظرفیت اشتغال در واحد تولید فولاد با تامین برق و گاز
رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه نیاز واحدهای تولید فولاد به‌صورت کامل از طریق بورس مرتفع نمی‌شود، گفت: افزایش ظرفیت اشتغال در واحد تولید فولاد با تامین برق و گاز انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر فغفوری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به مشکلات واحدهای تولید و اقدامات انجام شده جهت رفع این مشکلات، اظهار کرد: زنجیره تولید فولاد اکنون از طریق بورس اتفاق می‌افتد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ظرفیت واحدهای تولیدی فولاد خالی است، ابراز کرد: نیازهای این واحدهای تولیدی به‌صورت کامل از طریق بورس مرتفع نمی‌شود.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان بیان کرد: اکنون در واحدهای تولید فولاد ظرفیتی وجود دارد که در صورت تامین مواد اولیه از طریق بورس افزایش ظرفیت اشتغال را انجام دهند.

,

وی تصریح کرد: اگر واحد تولیدی البرز ناب آرش اگر اکنون 500 نفر پرسنل دارد واقعاً قادر است با ظرفیت کامل تعداد کارکنانش را به یک هزار نفر برساند و طبیعی و منطقی است.

,

فغفوری با بیان اینکه در حوزه فولاد یک مقدار مشکلاتی در خصوص تامین برق وجود دارد، عنوان کرد: با توجه‌ به مصوبه‌های کشوری فعلاً سیاست بر این است که فعالیت کارخانه جات فولاد و سیمان که جزو صنایع انرژی بر هستند در این زمان کمی تعدیل شود.

,

وی با بیان اینکه اکنون برای تامین برق این کارخانه‌ها یک مقدار محدودیت‌هایی ابلاغ شده است، خاطر نشان کرد: طبعی است که جذب نیرو در این واحدهای تولیدی با افزایش فعالیت‌های تولیدی انجام خواهد شد.

,

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه امیدواریم این مشکل مدیریت انرژی به‌خصوص در حوزه گاز و برق انجام شود تا بتوانیم 100درصد نیاز برق و گاز این واحدهای تولیدی را تامین کنیم تا جذب نیرو در این واحدهای تولیدی انجام می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه