اخبار داغ

رئیس کل دادگستری گلستان:

برخی مسئولان برای سرمایه گذاری مانع تراشی می کنند/ ضرورت توجه به تسری حقوق کارکنان دادگستری

برخی مسئولان برای سرمایه گذاری مانع تراشی می کنند/ ضرورت توجه به تسری حقوق کارکنان دادگستری
رییس دادگستری استان گلستان، گفت: گاهی می بینیم برای بستر سرمایه گذاری مسئولان مانع تراشی می کنند و این در حالی است که باید شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که شرایط به نفع مردم رقم زده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ حیدر آسیابی صبح امروز در جلسه شورای معاونین و شورای قضایی استان و روسای دادگستری ها و دادستان های سراسر استان  با نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اظهار کرد: نوع رفتار نسبت به مکاتبات مردمی باید در خور و شان کارکنان دادگستری باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما,
 
,
رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: نمایندگان مجلس به مباحث قضایی به ما کمک می کنند و  همه ما در بدنه جمهوری اسلامی هستیم و باید در کنار هم باشیم تا سرمایه اجتماعی ما افزایش پیدا کند.
,
 
,
آسیابی بیان کرد: اتاق های قضات باید پناهگاه فعالان اقتصادی باشد و مشکلات آنها شنیده شود و گاهی دستگاه قضا آخرین پناه تولید کنندگان می شود و نمایندگان میز باید این مشکلات را بررسی کنند.
,
 
,
وی افزود: گاهی می بینیم برای بستر سرمایه گذاری مسئولان مانع تراشی می کنند  و این در حالی است که باید شرایط را به گونه ای رقم بزنیم که شرایط به نفع مردم رقم زده شود.
,
 
,
رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: زیبنده دستگاه قضایی نیست که مطالبات خود را مثل برخی از دستگاه ها با تجمع و یا ارائه شعارهای هنجار شکن پیگیری کند.
,
 
,
هاشمیان با بیان اینکه حقوق بدنه دولت باید تسری شود و هیچ تردیدی  در آن نیست، گفت:  همکاران ما نه تنها در وقت اداری بلکه خارج از وقت اداری نیز پیگیر مشکلات مردم هستند و محدودیت هایی در انجام فعالیت های خود دارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه