اخبار داغ

معاون امور تعاون وزارت کار:

باید برای حل مشکلات تعاونی ها به دنبال راهکار بود

باید برای حل مشکلات تعاونی ها به دنبال راهکار بود
مسکنی با تاکید بر اینکه باید برای حل مشکلات تعاونی ها به دنبال راهکار بود، گفت: در جامعه ای که به تعاون اعتقاد دارد نباید تعاونی هایش مشکلات داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز، صبح امروز پنجشنبه 23 دی ماه نشست معاون امور تعاون وزارت کار با روسای تعاونی های شهرستان بندرعباس با هدف بررسی و مطرح کردن مشکلات و موانع پیش رو برگزار شد.

در این نشست، روسای تعاونی های شهرستان بندرعباس، مشکلاتشان از قبیل کمبودهای مالی، عدم برگزاری آموزش های لازم، بی رونقی اشتغال را با معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در میان گذاشتند.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جلسه گفت: در برهه حساس کنونی باید به دنبال راهکار باشیم و تشخیص مسئله اولین قدم است.

مهدی مسکنی افزود: در جامعه ای که به تعاون اعتقاد دارد نباید تعاونی هایش مشکلات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نباید به دنبال تعاونی ها دوید و آنها باید خودشان فعال باشند، اظهار داشت: باید به تعاون اعتقاد داشت و حرف با عمل یکی باشد.

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: تلاش خواهم کرد که زبان گویای شما باشم و امیدوارم بتوانم مشکلات تا حدودی را حل کنم.

مسکنی ادامه داد: غیرفعال بودن تعاونی ها تا ۲ سال مصداق پولشویی است، بنابراین مطمئن باشید فعالیت های خودشان را متوقف نخواهند کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه