اخبار داغ

شهردار مروست:

۴ میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی جایگاه cng مروست نیاز داریم/ از مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنم

۴ میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی جایگاه cng مروست نیاز داریم/ از مشکلات پیش آمده عذرخواهی می‌کنم
فلاحتی شهردار مروست گفت: ۴ میلیارد ریال برای تعمیرات اساسی جایگاه cng مروست نیاز داریم و از بابت مشکلات پیش آمده برای همشهریان عذرخواهی می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت فلاحتی شهردار مروست در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به تعطیلی چند روزه جایگاه cng شهرستان مروست، گفت: از زمانی که جایگاه cng شهرستان مروست به شهرداری این شهرستان واگذارشده سعی کردیم تا به دلیل استهلاک‌های زیادی که داشته، این مشکلات پیش آمده را مرتفع سازیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با تاکید بر اینکه همت شهرداری مروست بر رفع مشکلات این منطقه و بروز کمترین مشکلات برای همشهریان است، افزود: جایگاه سی ان جی مروست برای شروع دوباره فعالیت خود نیازمند تعمیرات اساسی است که این مسئله در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

,

فلاحتی با بیان اینکه پس از انجام تعمیرات لازم، به زودی شاهد راه اندازی این جایگاه خواهیم بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه در نوروز شاهد حجم زیاد سوخت گیری هستیم، باید به‌گونه‌ای مشکل را مرتفع سازیم تا شاهد چالش‌های قبلی نباشیم.

,

شهردار مروست با اشاره به اینکه بابت تعطیلی چند روزه‌ای که برای جایگاه سی ان جی پیش آمده از تمامی همشهریان عذرخواهی می‌کنم، ادامه داد: برای تعمیرات اساسی کنونی نیازمند مبلغی حدود 4 میلیارد ریال هستیم و تلاشمان هم برای تأمین این هزینه است تا در سریع‌ترین زمان ممکن جایگاه را راه اندازی کنیم.

,

وی با تاکید بر اینکه نگاه شهرداری مروست به جایگاه سی ان جی درآمدی نیست، اذعان داشت: نگاه شهرداری فقط خدمت به مردم است و این جایگاه به جز بار مالی و هزینه‌ای چیزی عایدی ندارد و هدفمان ارائه خدمات در بهترین شرایط به همشهریان است.

,

انتهای پیام/خ

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه