اخبار داغ

متخصص جراحی زیبایی:

بانوان، بیشترین متقاضیان جراحی زیبایی هستند

بانوان، بیشترین متقاضیان جراحی زیبایی هستند
زهرا کیانی نژاد گفت: من مراجعینی داشتم که صرفا برای تقلید و چشم و هم چشمی به عمل زیبایی روی آوردند در صورتی که من هیچ نقصی را در ظاهر آنها ندیدم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متخصص جراحی زیبایی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: جراحی پلاستیک به قصد زیباسازی، همگام با مدرنیته پا به عرصه ظهور گذاشت و با پذیرفته شدن از سوی اکثریت، به یکی از عادت های نرمال اجتماعی و به عنوان دغدغه روزمره افراد جامعه به ویژه زنان تبدیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
زهرا کیانی نژاد ادامه داد: در عصر کنونی که الگوها و معیارهای زیبایی حاکم در جامعه، از طروق مختلف به فرد تحمیل و ارائه می شود و باعث ترغیب وی به سمت و سوی راهکارهای گوناگون برای اعمال تغییرات جسمی می شود و بدن طبیعی جای خود را به بدن اجتماعی می دهد.
,
 
,
وی افزود: در این شرایط زنان در معرض زل زدن های دیگران قرار دارند و قضاوت درباره آنها بیشتر بر اساس ظاهرشان است و این گونه که فیزیکی بدنی بسیار مورد توجه واقع می شود و در دو سپهر سلامت روانی، فردی و اجتماعی آنان اثر بخش است.
,
 
,
این متخصص گفت:عمل بینی، سینه، زاویه دار کردن چانه، لیفت گردن، گونه‌گذاری یا پروتز گونه بیشترین متقاضیان را در میان دختران دارد.
,
 
,
کیانی نژاد ادامه داد: با افزایش میزان تحصیلات گرایش به عمل بینی در زنان بیشتر شده است و بانوان شاغل بیشترین متاقضیان این نوع جراحی ها هستند.
,
 
,
وی تاکید کرد: عمل بینی در زنان مجرد بیشترین متقاضی را داشته و تزریق ژل و بوتاکس در زنان متاهل بیشتر رایج است.
,
 
,
این متخصص افزود: تمایل به زیبایی در فطرت انسان‌ها وجود دارد، اما مشکل از جایی آغاز می‌شود که شاهد افراط در این مسئله باشیم.
,
 
,
کیانی نژاد بیان کرد: من مراجعینی داشتم که صرفا برای تقلید و چشم و هم چشمی به عمل زیبایی روی آوردند در صورتی که من هیچ نقصی را در ظاهر آنها ندیدم.
,
 
,
وی ادامه داد: برخی از جراحی های زیبایی ریشه روانی دارد و افراد برای افزایش اعتماد به نفس خود به این جراحی ها روی می آورند که در این بین مشاوره های ناصحیح برخی متخصصان نیز در این بین باعث گمراهی افراد می شود.
,
 
,
این متخصص گفت: متاسفانه در بین متخصصان زیبایی باید تعهد کاری وجود داشته باشد که تعدادی از این همکاران این اصول اخلاق را رعایت نمی کنند، زیرا باید مراجعه کنندگانی که نیاز به جراحی زیبایی ندارند، را قانع کنند و اگر ریشه روانی دارد به مشاوره ارجاع دهند.
,
 
,
کیانی نژاد افزود: متاسفانه تعدادی از مراجعه کنندگان بعد از جراحی پشیمان می شوند و دچار ضربه روحی مهلکی می شوند که دیگر قابل جبران نیست.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: رسانه در این بین نقش بسیار مهمی دارد و باید با کارهای فاخر آگاه سازی کند تا جلوی شیوع بی رویه این جراحی ها گرفته شود.
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه