اخبار داغ

معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد:

پر و مسلوب المنفعه شدن ۶۴ حلقه چاه غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد/۲۹ هکتار از حریم رودخانه ها‌ی این استان آزادسازی شد

پر و مسلوب المنفعه شدن ۶۴ حلقه چاه غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد/۲۹ هکتار از حریم رودخانه ها‌ی این استان آزادسازی شد
معاون حفاظت و بهره برداری آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 64 حلقه چاه غیرمجاز در استان پر و مسلوب المنفعه شده و بیش از 29 هکتار آزادسازی بستر و حریم رودخانه ها نیز انجام گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس؛ سومین جلسه فصلی بررسی عملکرد شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برنامه عملیاتی نه ماهه سال1400 با حضور معاون حفاظت و بهره برداری، مدیران دفاتر ستادی و رؤسای ادارات شهرستانی این شرکت در سالن جلسات سد کوثر گچساران برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در این جلسه، پس از ارایه گزارش عملکرد شهرستان های تابعه توسط روسای این ادارات و بررسی مشکلات و موانع موجود در مسیر انجام برخی از برنامه های ابلاغی؛ معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای استان، با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرای این برنامه ها، گفت: خوشبختانه با وجود مشکلات و موانع کاری از جمله کمبود منابع مالی، برخی حوزه ها تا حد قابل قبولی پیش رفته اما در برخی حوزه ها قابل قبول نیست ولی انتظار می رود با توجه به تغییرات رخ داده در منابع آبی و شرایط اقلیمی، با تلاش جمعی و همگرایی بیشتر با دستگاه های مرتبط با برنامه عملیاتی، این روند سرعت گیرد.

,

اسلام قدمی ادامه داد: در بحث نصب کنتورهای هوشمند، با توجه به هزینه بالای خریدکنتور ، عدم توانایی و استطاعت مالی کشاورزان و مشکلات شدید اقتصادی و معیشتی ، خرده مالکی بودن اراضی و عدم همکاری بانک ها در تامین منابع مالی نتایج مناسبی حاصل نشده، که با وجود این مشکلات، از ابتدای سال جاری تاکنون 32 دستگاه کنتور هوشمند حجمی نصب و راه اندازی شده است.

,

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد افزود: در زمینه پر و مسلوب المنفعه کردن چاه های غیرمجاز، هدف ابلاغی70 حلقه بوده که تاکنون 64 حلقه چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شده است.

,

 قدمی درادامه نیز تصریح کرد: در زمینه آزادسازی حرایم و بستر رودخانه های استان در سال جاری، بیش از  29 هکتار آزادسازی بستر و حریم رودخانه ها انجام گرفته که امیدواریم با برنامه ریزی لازم، تا پایان سال، به هدف ابلاغی مورد نظر دست یابیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه