اخبار داغ

کمبود سیمان در بهمئی، ساخت و ساز را به کُما برد

کمبود سیمان در بهمئی، ساخت و ساز را به کُما برد
کمبود سیمان در شهرستان بهمئی ساخت و ساز عمرانی را دچار اختلال کرد تا قیمت بالا و کمبود این مواد چالش جدیدی را ایجاد کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس گزارش های میدانی حاکی از آن است ، چند روزی است که کمبود سیمان سبب ایجاد مشکلات از جملعه تعطیلی برخی از ساخت و ساز‌ها در شهرستان بهمئی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,  ,

مردم و مصالح فروشان از کمبود سیمان در شهرستان بهمئی گله مند هستند و رانندگان حمل بار می گویند که عرضه این محصول به شدت کم شده است .

,

جهانیانی رئیس اتاق اصناف شهرستان بهمئی در گفت گو با صبح زاگرس گفت :در بحث مشکل کمبود سیمان طی جلسه ای که با مدیرعامل شرکت کارخانه سیمان بهبهان و برسی ها در سطح شهرستان داشتیم، مشخص شد که تعداد زیادی از عاملین فروش سیمان در بهبهان،سیمان را خارج از شبکه و در حوزه های اطراف خوزستان به فروش می رسانند.

,

وی ادامه داد : در بحث کمبود سیمان در شهرستان بهمئی با توجه به نظارت ها و برسی های صورت گرفته مشخص شد ،عاملین فروش در این شهرستان۵۰ درصد از حواله هایی که از کارخانه سیمان بهبهان دریافت می کنند را در همان حوزه بهبهان مستقیما به فروش می رسانند .

,

جهانیانی تصریح کرد : ۲ نفر از متخلفینی که سیمان را خلاف چرخه به فروش رسانده بودند ، به تعزیرات حکومتی معرفی شدند و با توجه به قانون با آنها برخورد خواهد شد.

,

جهانیانی در خصوص وظایف عاملیت های فروش در شهرستان بهمئی گفت : عاملیت های فروش دقت و توجه کافی را در زمان ورود و‌صدور حواله و تخلیه بار داشته باشند چرا که در غیر این صورت برخورد قانونی با اشخاص متخلف صورت خواهد گرفت.

,

وی ادامه داد :با پیگیری و برنامه ریزی هایی که انجام گرفت امیدوار هستیم بزودی مشکل کمبود سیمان در شهرستان بهمئی حل شود.

,

لازم به ذکر است بهای هر پاکت سیمان در شهرستان بهمئی ۳۸ هزار تومان می باشد که این قیمت در کارگاه های فروش در نقاط مختلف متغیر است.

,

خبرنگار: ستوده
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه